تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جز شيطان بزرگ تهديد ديگري نمي‌شناسيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جز شيطان بزرگ تهديد ديگري نمي‌شناسيم
اگر ايران بخواهد اقدامي انجام دهد عليه شيطان بزرگ خواهد بود و مسئولان كشور نيز به درستي تشخيص مي‌دهند كه دشمن اصلي آنها كيست.


سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي، رئيس ستادكل نيروهاي مسلح روز گذشته در جمع فرماندهان حاضر در اختتاميه رزمايش نيروي دريايي ارتش، با اشاره به دشمني‌هاي چند دهه اخير امريكا و هم پيمانانش با انقلاب اسلامي ايران گفت: وقتي آنها در نبرد نظامي و درگيري فيزيكي و تن به تن راه به جايي نبردند، به اين فكر افتادند كه تاكتيك «ضربه از درون» را عليه انقلاب اسلامي عملي كنند كه ان‌شاءالله در هفتم اسفند ماه، پتك سنگين ملت علاقه‌مند به اسلام و انقلاب را در تمامي پيكره زنگ‌زده خود احساس خواهند كرد. وي با بيان اينكه امروز انقلاب اسلامي مكلف به زمينه‌سازي ظهور حضرت حجت است، اظهار داشت: پيشتازي ايران در احياي تمدن جديد و والا را كه برگرفته از اسلام ناب محمدي است، شاهد هستيم كه در اين راه تمامي تهديدات را با تكيه بر هدايت‌هاي پيامبرگونه و رهبري حضرت امام خامنه‌اي پشت سر خواهد گذاشت، حتي اگر اين تهديد بخواهد خود را در قاعده سفياني‌ها پيش ببرد و خيانت و تهديد را در درون كشور نهادينه كند.
رئيس ستادكل نيروهاي مسلح ادامه داد: طي اين 38 سال هيچ گاه افولي در اين حركت شاهد نبوده‌ايم و اگر جلوه جديدي از آن نمايان شده، همواره با ارتقاي اقتدار و امنيت بوده و همين مولفه‌هاست كه مستكبرين عالم را به انفعال كشانده است.
    
برخي عروسك خيمه‌شب‌بازي امريكا شده‌اند
سرلشكر فيروزآبادي ادامه داد: اگر در زمان فعلي، قدرت مستكبرين عالم جمع شود و قدرت واحدي را تشكيل دهند قابل قياس با انقلاب اسلامي نيست چرا كه آنها با انواع روش‌ها و دلايل، قدرت و تدبير و كنش‌گري ما را آزموده‌اند. وي ادامه داد: قابليتي كه چنين تواني را به ايران داده، به بركت خون شهدا و مجاهدت سربازان فداكار امام خامنه‌اي عزيز است و جبهه استكبار همواره خواسته عليه اين دستاورد، با انواع روش‌ها اقدام كند.
عضو شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: قدرت امروز انقلاب اسلامي ايران نه تنها قابل مقايسه با اوايل انقلاب بلكه قابل قياس با چند سال پيش نيز نيست و همين موضوع باعث شده تا دشمنان ما در راهبردهاي خود تغيير علني ايجاد كنند. وي با بيان اينكه منشأ همه اقدامات در منطقه امريكا است و اين قدرت ماست كه آنها را به انفعال كشانده، افزود: امروز شاهديم كه امريكا روند جديدي براي رودررويي مستقيم با ما در پيش گرفته كه حاكي از كنار كشيدن آنها و به ميدان آمدن متحجرين و ترسوياني به مثابه عروسك‌هاي خيمه‌شب‌بازي آنهاست.
   
گردن شيطان بزرگ زير ضربات ستبر انقلاب است
سرلشكر فيروزآبادي با بيان اينكه ما به غيراز شيطان بزرگ، هيچ كشور ديگري را در شرايطي كه به عنوان تهديدكننده جمهوري اسلامي ايران از آن ياد كنيم نمي‌بينيم، تصريح كرد: در وضعيت فعلي، كشورهايي كه حرف مي‌زنند بي‌شك دنباله‌رو امريكا هستند و اين اقدامات به هيچ وجه مستقل نيست. وي ادامه داد: اگر جمهوري اسلامي ايران بخواهد اقدامي انجام دهد عليه شيطان بزرگ خواهد بود و مسئولان كشور نيز به درستي تشخيص مي‌دهند كه دشمن اصلي آنها كيست. رئيس ستادكل نيروهاي مسلح گفت: ما در طول تاريخ انقلاب اسلامي همواره با اين گونه موارد روبه‌رو شده‌ايم اما امروز گردن شيطان بزرگ زير ضربات ستبر و مدبرانه انقلاب اسلامي قرار دارد. سرلشكر فيروزآبادي اظهار داشت: توانمندي‌هاي ما امروز به گونه‌اي در حوزه دريايي افزايش يافته كه دشمن تنها اندكي از آن را مي‌داند و از بخش اعظم و مهمي از آن غافل است. وي گفت: آنچه امروز دشمن از توانمندي دريايي ما مي‌داند همان مواردي است كه خودمان خواسته‌ايم و بي‌شك بخش اعظم توانمندي‌هاي ما زماني براي آنها محرز مي‌شود كه ديگر يا وجود نداشته باشند و يا فرصت واكنش از آنها سلب شده است.
   
شكست سياست‌هاي دشمن در منطقه
رئيس ستادكل نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنان خود، در خصوص حوادث منطقه اظهار داشت: آنها مي‌خواستند دولت قانوني و ضد صهيونيستي بشار اسد را در سوريه از بين ببرند اما پس از گذشت پنج سال به نتيجه دلخواه نرسيدند و حالا علني مي‌گويند چون انقلاب اسلامي از دولت بشار اسد پشتيباني مي‌كند، ما به هدفمان نرسيديم. سرلشكر فيروزآبادي اظهار داشت: همين جا اعلام مي‌‌كنم كه اين پشتيباني‌ها فقط معطوف به سوريه نبوده و هر كجا كه پيام انقلاب اسلامي به آنجا رسيده باشد از همين قاعده ثابت تبعيت مي‌كند و مبنايي يكسان بر آن اعمال خواهد شد. وي گفت: ما طي سال‌هاي طولاني حتي يك شبانه روز را براي توسعه آمادگي و دور نگه داشتن و ترساندن دشمن از دست نداده‌ايم و تمام اين اقتدار ما ناشي از مجاهدت ياوران بي‌ادعاي انقلاب و به بركت خون شهداست.
رئيس ستادكل نيروهاي مسلح در پايان اظهار داشت: به شما نويد مي‌دهم كه چشم‌انداز منطقه و بلكه جهان نشان مي‌دهد ملت ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي با پيمايش روند پرشتاب توسعه، پايداري، پيشرفت و نقش‌آفريني‌هاي سترگ و تعيين‌كننده در عرصه‌هاي بين‌المللي از جمله در حوزه دفاعي و تاثيرگذاري‌هاي مثبت در تضمين امنيت و صلح جهاني به الگويي نافذ، جامع و هدايت‌گر تبديل خواهد شد و مزيت‌هاي خود را بيش از پيش در عرصه بازدارندگي و اقتدار دفاعي به منصه ظهور خواهد رساند، به طور ي‌كه هر گونه انديشه تعدي و تعرض دريايي و زميني به ايران اسلامي را از جبهه دشمنان انقلاب و نظام سر كرده است.
   
تداوم سيادت دريايي ايران در دريا
امير سرلشكر عطاءالله صالحي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران در اختتاميه رزمايش بزرگ دريايي ولايت 94، در عرشه ناو جماران ضمن تبريك ايا‌م‌الله دهه مبارك فجر محضر فرماندهي معظم كل قوا و ملت شهيد‌پرور ايران اسلامي گفت: قدرت‌نمايي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به‌صورت پيوسته از خليج‌فارس، درياي عمان، سواحل مكران، شمال اقيانوس هند و آب‌هاي آزاد و بين‌المللي براي حفظ سيادت دريايي جمهوري اسلامي ايران در عرصه درياها ادامه دارد. فرمانده كل ارتش تصريح كرد: امروز، نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور مقتدرانه خود در آب‌هاي آزاد و بين‌المللي از جمله خليج عدن و مبارزه با پديده شوم دزدي دريايي توانسته امنيت كشتيراني در آن مناطق را تأمين كند. صالحي افزود: اقتدار امروز نيروي دريايي با بهره‌گيري از توانمندي متخصصان داخلي در امر توليد، نوسازي و بهينه‌سازي تجهيزات پيشرفته بومي و با وجود اعتقاد، ايمان و ولايتمداري كاركنان غيور اين نيروي راهبردي حاصل شده است. فرمانده كل ارتش با مثبت ارزيابي كردن مراحل تاكتيكي و عملياتي رزمايش دريايي ولايت 94، تأكيد كرد: نيروي دريايي ارتش با برگزاري موفقيت‌آميز پنج مرحله تاكتيكي در اين رزمايش، نتايج و دستاوردهاي ارزشمندي به دست آورد و امروز شاهد رژه پرصلابت يگان‌هاي مختلف اين نيرو در درياي عمان هستيم.
   
به همه اهداف دست يافتيم
امير‌ دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ديروز در نشست خبري با اشاره به برگزاري رزمايش ولايت 94 گفت: هدف از برگزاري اين رزمايش برقراري امنيت در منطقه شرق تنگه هرمز، درياي عمان و شمال اقيانوس هند بود. وي گفت: در پنج روز رزمايش كه با اقتدار برگزار شد به اهداف خود دست يافتيم. امروز كه روز پاياني رزمايش بود، رژه دريايي انجام شد. دريادار سياري با بيان اينكه از انواع زيردريايي با كلاس طارق و غدير در اين رژه استفاده شد، گفت: از ناوها، موشك‌اندازه‌ها، بالگردها، هواپيما‌ها‌ و‌ هواناوها نيز‌ در اين رزمايش استفاده شد كه نشانگر اقتدار و توانمندي جمهوري اسلامي ايران در عرصه دريايي است.





تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن