تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806596924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرزمين تزارها مقصد جديد فوتباليست‌هاي ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرزمين تزارها مقصد جديد فوتباليست‌هاي ايراني
ميلاد محمدي با پيوستن به يک تيم روسي چهارمين بازيکن ايراني است که در ليگ اين کشور پا به توپ مي‌شود. ترکي گروژني نام تيم جديد ملي‌پوش کشورمان است.
نویسنده : شيوا نوروزي 


محمدي هفته‌ها بود که براي ترانسفر شدن به فوتبال اروپا تلاش مي‌کرد و پس از آنکه توانست رضايت مسئولان راه‌آهن را جلب و تهران را به مقصد روسيه ترک كند. گروژني تيم جديد محمدي با گذشت 18 هفته از رقابت‌هاي اين فصل روسيه، در رده هفتم قرار دارد. اين در حالي است که اين تيم در نيم‌فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌اي داشته و به همين دليل حمايت هواداران از سرمربي تيم حسابي افزايش يافته است. رشيد رحيم اف، سرمربي تاجيکستاني گروژني است و مي‌کوشد تا تيمش سهميه ليگ اروپا را به دست بياورد. اين تيم در حال حاضر بازيکناني از برزيل، لهستان، استراليا، گرجستان، اروگوئه، سنگال و روماني را در اختيار دارد تا تيمي بين‌المللي قلمداد شود. مدافع ايراني چهاردهمين خارجي تيم محسوب مي‌شود.

علاقه ايراني‌ها به روسيه
در چند سال اخير بسياري از فوتباليست‌هاي ايراني از حضور در تيم‌هاي روسي استقبال کرده‌اند. در حالي که پيش از اين شاهد حضور لژيونرهاي کشورمان در تيم‌هاي درجه يک اروپا بوديم، با روند نزولي فوتبال بازيکنان شاخص ما به روسيه نقل مکان مي‌کنند. در اين بين عليرضا حقيقي اولين لژيونر ايراني در اين کشور لقب گرفت. دروازه‌بان شماره يک تيم ملي در روزهايي که انتقادهاي زيادي از او مي‌شد به تيم روبين کازان پيوست. حقيقي در سال 2011 در روزهايي كه محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس، در نيم‌فصل ليگ به روسيه رفت تا اولين فوتباليست ايراني شاغل در ليگ روسيه در سال‌هاي اخير باشد. انتقال حقيقي به روسيه در حالي اتفاق افتاد كه اين دروازه‌بان روزهاي ضعيف و پرانتقادي را در پرسپوليس پشت سر مي‌گذاشت و خيلي‌ها از رفتن اين دروازه‌بان به ليگ روسيه تعجب كردند! به همين خاطر هم بود كه شايعات زيادي درباره انتقال حقيقي به روسيه سر زبان‌ها افتاد و برخي مدعي شدند كه قرارداد حقيقي يك معامله سياسي در شرايط تحريم بوده است. با اين حال حقيقي در روبين كازان هم نتوانست روزهاي خوبي را تجربه كند و در چهار سالي كه در اين تيم حضور داشت، بيشتر يك سكو‌نشين بود و بازي به او نمي‌رسيد. سرانجام چند هفته پيش بود كه حقيقي قراردادش را با كازان فسخ كرد و به ماريتيمور پرتغال رفت.
 سردار آزمون ديگر ملي‌پوشي بود که سر از روسيه درآورد. آزمون در سال 2013 پيراهن روبين‌کازان را به تن کرد تا دومين بازيكن ايراني باشد كه به ليگ روسيه رفت. آزمون در شرايطي يكي از جوان‌ترين لژيونرهاي فوتبال كشورمان لقب گرفت كه بازي‌هاي خوبش در تيم جوانان باعث شده بود تا مسئولان روبين‌كازان به او پيشنهاد دهند و اين بازيكن آينده‌دار كشورمان را به خدمت بگيرند. آزمون در مدت زماني که عضو اين باشگاه بود 27 بازي براي آنها انجام داد، اما مهاجم ايراني تنها پنج گل براي کازان به ثمر رساند. پس از دو سال آزمون به صورت قرضي به روستوف نقل مکان کرد و در 20 بازي‌اي كه انجام داده، پنج گل با پيراهن اين تيم زده است. او در فصل جديد هم به‌رغم پيشنهادهايي كه بعد از درخشش در جام ملت‌ها داشت، ترجيح داد در روسيه بماند تا همچنان براي روستوف روسيه توپ بزند.
سعيد عزت‌اللهي، سومين لژيونر کشورمان در روسيه بود. اين هافبک جوان که سابقه حضور در تيم‌هاي B و C اتلتيکومادريد را در کارنامه دارد با عقد قراردادي چهار ساله هم‌تيمي آزمون شد. عزت‌اللهي اميدوار است در ليگ روسيه خوش بدرخشد و از اعتبار فوتبال ايران دفاع کند. عزت‌اللهي البته با توجه به اينكه قراردادش پس از پايان مهلت قانوني نقل و انتقالات تابستاني امضا شده بود، در نيم‌فصل اول ليگ روسيه نتوانست براي روستوف بازي كند و در نيم‌فصل دوم بايد براي اين تيم به ميدان برود. البته شنيده مي‌شد كه مهدي طارمي هم پس از درخشش در پرسپوليس مورد توجه روس‌ها قرار گرفته كه البته باشگاه پرسپوليس حضور مهاجم تيمش را در روسيه تكذيب كرده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن