تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805248660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۹۰ واحد مسکن شهری و روستایی در قزوین به مددجویان واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دهه فجر؛
۶۹۰ واحد مسکن شهری و روستایی در قزوین به مددجویان واگذار می شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 3038577 - یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
استانها > قزوین

قزوین- مدیرکل کميته امداد امام خمينی (ره) استان قزوين گفت: ۶۹۰ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال در دهه فجر به مددجویان واگذار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، هدایت‌ صفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد نهادی انقلابی است که به عنوان حلقه واسط بین اغنیا و فقرا توانسته ضمن رفع نیازهای محرومان جامعه نسبت به تقویت جایگاه عزتمندانه مددجویان نیز اقدام کند. وی افزود: در این مسیر خیرین و نیکوکاران نیز نقش اساسی داشته اند و کمک های مردمی به موفقیت های این نهاد کمک شایانی کرده است. ایجاد ۱۲۲۱ شغل برای مددجویان کمیته امداد قزوین صفری بیان کرد: مهمترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار تامین نیازهای مالی و معیشتی توانمندسازی مددجویان است که در این راستا با اجرای طرح های اشتغالزایی زمینه بروز استعدادهای افراد تحت پوشش و تکریم جایگاه آنها فراهم شده است. وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری با ایجاد یک هزار و ۲۲۱ مورد شغل برای مددجویان ۱۲۵ میلیاردو ۴۶۸ میلیون ریال تسهیلات در قالب وام های اشتغالزایی، دامداری، صنایع دستی، خدماتی، صنفی و صنعتی و ...به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: ۶۲۸ مورد از تسهیلات از صندوق اشتغال کمیته امداد و ۵۲۹ فقره نیز از منابع بانکی پرداخت شده است. اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد برای مهارت آموزی مددجویان در قزوین وی افزود: برای توانمندسازی هر چه بیشتر مددجویان تحت پوشش این نهاد، برنامه های آموزشی مدون پیش بینی شده که طی ۹ ماهه سال جاری با اعتباری بالغ برسه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دو هزارو ۸۱۵ مورد خدمات آموزشی پایدار به دانش آموزان دبیرستانی ارائه شده است.

صفری بیان کرد: از طرفی سیاست اشتغال مددجویان با ارائه بسته تشویقی به کارفرمایان و موسسات کاریابی مورد توجه و پیگیری است به طوری که کاریابی ها برای اشتغال مددجویان هدیه تشویقی دریافت می کنند همچنین کارفرمایان در صورت اشتغال مددجویان امداد هزینه ای برای بیمه مددجو پرداخت نمی کنند بلکه ۱۰۰درصد هزینه بیمه در سال نخست و ۵۰درصد هم در سال دوم توسط این نهاد پرداخت می شود. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۴۷۶ نفر از طریق کاریابی ها مشغول به کار شده اند. وی افزود: نظارت به منظور مراقبت بر اجرای امور اعم از کنترل و هدایت صحیح طرح های مجریان در حین، قبل و بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال مورد توجه جدی مسئولان کمیته امداد است که در این راستا  در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ هزار مورد نظارت بر اشتغال مددجویان صورت گرفته است. صفری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند با ارائه خدمات مشاوره ای و فنی و پشتیبانی و همچنین کمک در بازاریابی و فروش محصولات مددجویان بستر پایدارسازی طرح های ایجادی را مهیا کند. هر یتیم در قزوین ۱۲ حامی دارد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر یک هزارو ۹۳۰  یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند و ۲۳ هزارو ۸۹۵ حامی در استان وجود دارد. وی یادآور شد: به طور میانگین هر یتیم در استان چهار حامی را دارد و سرانه کمک به هر یتیم به صورت میانگین در سطح کشور ۱۰۰ هزار تومان است در صورتی که این رقم در استان  ۲۷۰ هزار تومان است که این رقم نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است. اهدای جهیزیه به ۱۵۶ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد قزوین مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌ فجر استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر، از اهدای جهیزیه به ۱۵۶ نفر طی دهه فجر با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در استان خبر داد. واگذاری۶۹۰ واحد مسکن شهری و روستایی به مددجویان وی در ادامه، واگذاری ۶۹۰ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: افتتاح یک طرح عمرانی از محل زکات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های دهه فجر است.

برگزاری جشن ازدواج ۱۰۰ زوج مددجوی کمیته امداد امام استان مدیرکل کمیته امداد قزوین در ادامه از جشن ازدواج ۱۰۰ زوج تحت پوشش حمایت های این نهاد در ۱۳ بهمن ماه سال جاری در حسینیه امامزاده حسین (ع) خبر داد. صفری بیان کرد: ۱۶۴ طرح خودکفایی، افتتاح کارگاه‌های خیاطی و قالی‌بافی، ۱۷ دوره آموزشی با عنوان مهارت‌های زندگی، امداد و نجات، کمک‌های اولیه، عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه‌های خیاطی، چرم‌دوزی و کلاس‌های ترویجی، اردوهای زیارتی، سیاحتی، فرهنگی برای ۱۵۰ نفر از جامعه هدف، برگزاری مسابقات کتابخوانی، قرآن و سرود، مسابقات ورزشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در ایام دهه فجر است. مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه‌ فجر استان قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌ها، برپایی ایستگاه صلواتی در ۲۲ بهمن ماه و ایجاد غرفه ارائه مشاوره حقوقی رایگان از طریق وکلای خیر و نیکوکار، همایش تجلیل از حامیان و زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه های این اداره کل در این ایام است.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن