تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش دهلران عنوان کرد برپایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهلران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش دهلران عنوان کرد
برپایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهلران
مدیر آموزش و پرورش دهلران از برپایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهلران خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهلران



عبدالکریم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه آثار دست ساز و ساخته‌های دانش آموزان دهلرانی برگزار خواهد شد. مدیر آموزش و پرورش دهلران با گرامیداشت فرا رسیدن سی و هفتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در راستای بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارکه فجر ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مختلفی در سطح مدارس شهرستان دهلران برگزار می‌شود. وی افزود: همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در سطح مدارس شهر دهلران نواخته خواهد شد که این مراسم به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی کوثر در شهر دهلران با حضور مسئولین شهرستانی برگزار خواهد شد.
 
مدیر آموزش و پرورش دهلران تصریح کرد: در طول دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار دست و ساخته‌های دانش‌آموزان در محل کانون فاطمیه (س) دهلران برپا خواهد شد.
 
وی با تشریح دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش دهلران در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم فرهنگی جانباز، برگزاری مسابقات ورزشی شامل دو و میدانی، فوتسال، والیبال و ... همچنین شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر است.
 
محمدی با بیان اینکه باید در ایام دهه فجر ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی به دانش‌آموزان انتقال یابد تا شاهد نسلی پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها باشیم، خاطر نشان کرد: در همین راستا همزمان با ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه نقاشی همگانی با موضوع انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان در سطح مدارس شهر دهلران برپا خواهد شد.
 
وی گفت: در روز 22 بهمن سرود همگانی گروه سرود همسرایان فجر به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل توسط دانش آموزان دهلرانی اجرا خواهد شد.

94/11/11 - 16:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن