تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816681683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام را به حساب ملت ایران بنویسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برجام را به حساب ملت ایران بنویسید استاندار همدان گفت: برجام را به حساب ملت ایران و دعاهای خیر و حمایت های ارزشمند مقام معظم رهبری بنویسید.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ بهمن ساعت 11:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، محمد ناصر نیکبخت در شورای اداری شهرستان همدان گفت: برخی در هفته اخیر با سفر به استان همدان در سخنرانی های خود گفته اند که برجام را به حساب روحانی و لاریجانی بنویسید تا بعدها ملت بدانند که این برجام نتیجه فعالیت های چه کسانی بود.
وی اضافه کرد: این صحبت ها شایسته نیست و من اعلام می کنم که برجام را به حساب ملت ایران و دعاهای خیر مقام معظم رهبری بنویسید چرا که وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند برای تیم مذاکره کننده دعا می کنم انتظار دارند که آنها با هوشیاری حق ملت ایران را محقق کنند.
وی عنوان کرد: به فرجام رسیدن برجام نتیجه تلاش های دولت برای احقاق حقوق ملت ایران و خواسته خود آنها بود چرا که در برجام حق غنی سازی ما به رسمیت شناخته شده و تحریم های ظالمانه برداشته شد و حاصل برجام هم سبقت گرفتن کشور ها از یکدیگر برای تعامل اقتصادی با ایران است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر و درایت دولت تدبیر و امید، خون پاک شهدای هسته ای و هدایت های مقام معظم رهبری بدون هیچ دغدغه ای برجام به نتیجه رسید و این نتیجه برجام است که در سفر اخیر ریاست جمهوری نزدیک به 50 میلیارد یورو قرار داد تجاری با شرایطی به نفع ایران بسته می شود.
وی ادامه داد: اینها دستاوردهای کمی نیستند چرا که ما می خواستیم حق غنی سازی و تحقیقات کشور را به رسمیت بشناسند که اینگونه شد و هم اکنون سانترفیوژهای نسل جدید نیز وارد کشور می شود که همه اینها توفیقی برای نظام است.
وی بیان کرد: در نظرسنجی ها نیز هم اکنون 86 درصد ملت ایران از برداشته شدن تحریم ها استقبال می کنند.
وی اظهار کرد: انقلاب بزرگ و شکوهند اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی، عقیدتی و انسان ساز بود که با تفنگ و کودتا به دست نیامده است بلکه انقلاب ما با فکر و اتحاد و رهبری امام خمینی( ره) که برای ساخت افکار مردم تلاش زیادی کردند بدست آمده است.
وی عنوان کرد: امام (ره) انسان سازی کرد و با اتحاد و همدلی انقلاب را به پیروزی رساند و ما نیز هم اینک وظیفه داریم این انقلابی را که در سایه وحدت ملت و تحت فرمان رهبر کبیر انقلاب بنا شده است را با همدلی، اتحاد و مشارکت صیانت کنیم.
استاندار همدان با بیان اینکه در هیچ جایی اختلاف تخریبی عایدی ارزشمندی را برای هیچ ملتی نخواهد داشت افزود: این انقلاب با وحدت و مشارکت، دفاع از مرز و بوم و اعتقادات و نظام صیانت شده است چرا که در زمان جنگ دشمن ما به تجهیزات جنگی روز مسلح بود و 50 کشور مختلف دنیا نیز او را حمایت می کردند و ما در مقابل کشوری بودیم که تازه انقلاب کرده و همه وضعیت ما به تازگی دچار تغییر شده بود اما با این حال این انقلاب پیروز و ذره ای از خاک کشور به دست دشمن نیافتاد.
وی عنوان کرد: شهدای ما در جبهه های جنگ تنها به اعتقادات وحفظ سرزمینشان فکر می کردند در برنامه انرژی هسته ای و برجام نیز می بینید که اسلام در برابر بیش از 30 کشور پیروز می شود و این ثمره اتحاد آن روز شهیدان ماست.
وی با بیان اینکه حضور همیشه در صحنه مردم پشتوانه نظام و دولت است اضافه کرد: رئیس جمهوری در یکی از سخنرانی های خود اعلام کردند که استقبال پر شور مردمی در استان همدان از کاروان دولت تدبیر و امید توانست در مذاکرات سازمان ملل اثرات مثبتی داشته باشد.
وی ادامه داد: توفیقات برجام نیز نتیجه رشادت های شهدا بود و این باعث شد که رئیس جمهور آمریکا اذعان کند که با ایران نمی شود جنگید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن