تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باکا: می خواهم با «رابونا» در دربی میلان گلزنی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال میلان به هواداران روسونری وعده داد که در مصاف با اینتر تلاش خود را برای به ثمر رساندن گلی خاص انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در آستانه بازی تیم های میلان و اینتر در دربی موسوم به دلامادونینا که فردا (یکشنبه) برگزار می شود، کارلوس باکا، مهاجم روسونری به هم تیمی هایش روحیه داد و گفت می خواهد با یک ضربه رابونا (پشت پا) به نراتزوری گل بزند.
باکا به گاتزتا دلو اسپورت گفت: هر پسر بچه ای رؤیای به ثمر رساندن یک گل به شیوه دلخواهش را دارد. برخی از آنها درباره گلزنی از میانه میدان رؤیاپردازی می کنند و برخی رؤیایی گلزنی با ضربه چیپ. من همیشه خواسته ام که با یک ضربه رابونا گلزنی کنم. در تمام تیم هایی که بوده ام، سعی کرده ام به این شیوه گلزنی کنم اما تا چند روز پیش من هرگز نتوانسته بودم در یک بازی رسمی این کار را انجام دهم تا اینکه در بازی برابر کارپی به این شیوه گل بزنم. خوشحالم که در میلان به رؤیایم برای گلزنی با رابونا رسیدم. عالی می شود اگر فرصتی به دست آورم و بتوانم با یک ضربه رابونا به اینتر گل بزنم. اگر چنین فرصتی به دست آورم حتماً شانسم را امتحان می کنم. با این حال می دانم مهمترین کار برای من گلزنی است و مهم نیست که چطور آن را به ثمر برسانم.
مهاجم میلان ادامه داد: برای جنگیدن ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
باکا: می خواهم با «رابونا» در دربی میلان گلزنی کنم






شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن