تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان دولتی بررسی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان دولتی بررسی می‌شود
جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته با محوریت بررسی لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 تشکیل می‌شود.

لایحه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان دولتی بررسی می‌شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته به منظور بررسی لایحه برنامه ششم توسعه و همچنین لایحه بودجه 1395 تشکیل جلسه خواهند داد.

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس از شنبه (10 بهمن) تا چهارشنبه (14 بهمن ماه 94) به شرح زیر است:

** بررسی شكوائيه تعاونی ناشران در کمیسیون اصل 90

اعضای كميسيون اصل نودم (90) قانون اساسی روز یکشنبه (11بهمن ماه) نشستی با مسؤولين وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز، گمرك جمهوری اسلامی ايران، نمايندگان سازمان بازرسی كل ‌كشور، ديوان محاسبات كشور و مركز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهند داشت تا طرح شناسه رهگيری، طرح شبنم، حذف كد رهگيری و حذف هولوگرام از سيگار را بررسی کنند.

لازم به ذکر است روز دوشنبه نیز اعضای این کمیسیون جلسه‌ای با مسؤولين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی شكوائيه تعاونی ناشران و كتابفروشان درباره مشكلات نشر خواهند داشت.

** نشست اعضای تلفيق بودجه و برنامه کمیسیون آموزش با وزير آموزش و پرورش

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری؛ روز یک‌شنبه لايحه بودجه سال  1395 را با حضور معاونين وزارت آموزش و پرورش، مسؤولين مربوطه در ديوان محاسبات، وزارت اقتصاد، خزانه‌داری كل، رئيس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای، سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور بررسی خواهند کرد.

علاوه بر این اعضای تلفيق بودجه سال 1395 و برنامه ششم كميسيون با وزير آموزش و پرورش در محل وزارتخانه نشستی را برگزار خواهند کرد.

اعضای کمیسیون مذکور در روز دوشنبه نیز بررسی لايحه بودجه سال 1395 را با حضور معاونين محترم وزارت علوم، تحقيقات و فناوری- معاونين مالی دانشگاه پيام‌نور و فنی و حرفه‌ای، مسئول صندوق رفاه دانشجويان، رئيس امور آموزش‌عالی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور در دستور کار دارند.

** بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان در کمیسیون اجتماعی

اعضای کمیسیون اجتماعی؛ روز یکشنبه طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری را بررسی می کنند و در روز دوشنبه هم لایحه بودجه سال 95 را بررسی می کنند.

** بررسی بودجه و برنامه در کمیسیون اقتصادی

اعضای کمیسیون اقتصادی؛ در هفته جاری بررسی کلیات لایحه احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین بررسی کلیات لایحه بودجه 1395 کل‌ کشور را در دستور کار دارند.

**بررسی طرح مقابله با دولت‌های حامی تروريسم در کمیسیون امنیت ملی

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛ روز یک‌شنبه بررسی لايحه برنامه توسعه ششم و بودجه سال 1395 كل كشور و عملكرد بودجه سال 1394 وزارت امورخارجه و ارتش جمهوری اسلامی ايران را در دستور کار دارند.
    
ضمن اینکه اعضای کمیسیون مزبور در این روز مواد (2) و (3) و تبصره‌های ماده (5) طرح يك‌فوريتی اصلاح فصل چهارم قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بررسی می‌کنند.

لازم به ذکر است که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز دوشنبه علاوه بر بررسی عملكرد بودجه سال 1394 ستاد كل نيروهای مسلح و وزارت کشور، طرح مقابله با دولت‌ها و نهادهای خارجی و بين‌المللی حامی تروريسم را نیز بررسی می‌کنند.

**بررسی احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه در کمیسیون انرژی

اعضای کمیسیون انرژی؛ در هفته جاری ادامه بررسی لايحه بودجه سال 1395 كل كشور و لایحه احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار دارند.

** بررسی لايحه بودجه 95 در کمیسیون برنامه و بودجه
 
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات؛ در هفته پیش رو ادامه رسيدگی به لايحه بودجه سال 1395 كل كشور را در دستور کار دارند.


** کمیسیون بهداشت وضعیت بخش سلامت در بودجه 95 را بررسی می‌کند

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان؛ روز یکشنبه بررسی وضعيت سازمان پزشكی قانونی و وزارت ورزش و جوانان در لوايح بودجه 1395 و برنامه ششم توسعه با حضور مسؤولين سازمان مذكور، سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور و ديوان محاسبات كشور را در دستور کار دارند.

ضمن اینکه اعضای كميسيون مذکور روز دوشنبه با حضور مسؤولين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور، سازمان‌های بيمه‌گر و ديوان محاسبات كشور، وضعيت بخش سلامت در لوايح بودجه 1395 و برنامه ششم توسعه را بررسی می‌کنند.

**انتخاب اعضای رسیدگی به لايحه شفاف‌سازی هزينه‌های انتخاباتی در کمیسیون شوراها

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور؛ روز یک‌شنبه علاوه بر بررسی انتخاب اعضای هيأت‌رئيسه كميسيون مشترك رسيدگی به لايحه شفاف‌سازی منابع مالی و هزينه‌های انتخاباتی داوطلبان انتخابات رياست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی و انتخاب دو عضو كميسيون به‌عنوان اعضای كميسيون مشترك رسيدگی به لايحه مقابله با تقلب در تهيه آثار علمی، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشكيلات وظايف و انتخابات شوراهای اسلامی كشور را در دستور کار دارند.

ضمن اینکه روز دوشنبه اعضای کمیسیون مزبور علاوه بر بررسی لايحه احكام مورد نياز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ايران، نشست مشتركی با مسؤولان نيروی انتظامی و مسؤولان جمعيت هلال احمر به‌ منظور بررسی لايحه بودجه سال 1395 كل كشور برگزار خواهند کرد.

** بررسی لايحه بودجه 95 در کمیسیون صنایع و معادن

اعضای کمیسیون صنایع و معادن؛ روزهای یک‌شنبه و دوشنبه لايحه احكام مورد نياز اجرای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ايران و لايحه بودجه سال 1395 كل كشور را بررسی می‌کنند.

**بررسی احکام ارجاعی لایحه بودجه سال 95 در کمیسیون عمران

اعضای کمیسیون عمران؛ در هفته جاری بررسی احکام ارجاعی و پیشنهادات الحاقی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را در دستور کار دارند.

** بررسی بودجه 95 کشور در کمیسیون فرهنگی

اعضای کمیسیون فرهنگی؛ در هفته جاری مواد ارجاعی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را بررسی می‌کنند.

**بررسی لایحه حمايت از مالكيت صنعتی در کمیسیون حقوقی

اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی؛ هفته جاری لایحه برنامه ششم توسعه و بودجه سال 1395 كل ‌كشور، لایحه مبارزه با تأمين مالی تروريسم و لایحه حمايت از مالكيت صنعتی را بررسی می‌کنند.

** بررسی طرح اصلاح قانون حفظ كاربری اراضی زراعی در کمیسیون کشاورزی

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی؛ در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه طرح اصلاح قانون حفظ كاربری اراضی زراعی و باغ‌ها را بررسی می‌کنند.




۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن