تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قهرمانی کشور کایاک برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسابقات قهرمانی کشور کایاک برگزار می‌شود
سرمربی تیم ملی آب‌های آرام کایاک گفت: مسابقات قهرمان کشوری رشته کایاک برای شناخت برترین پاروزنان وپشتوانه سازی تیم برگزار می‌شود.


ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری رشته کایاک اول اسفند برگزار می‌شود و مدعیان این رشته می‌توانند با حضور در این مسابقه خود را محک بزنند.
 
وی افزود: در مرحله اول اردوی تیم ملی 15 پاروزن رشته کایاک حضور داشتند و با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده می‌شویم.
 
اقلیمی در ادامه تصریح کرد: برنامه کوتاه  مدتی مد نظرمان است مسابقات قهرمانی آسیا 2016 برای پاروزنان زیر 23 سال است و در سال آیند هم کاپ‌های جهانی آغاز می‌شود که اولین کاپ آب‌های آرام در اردیبهشت ماه است.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم‌ها باتوجه به الزاماتشان شرکت می‌کنند به عنوان مثال تیم بانوان درهمه رشته‌ها شرکت نخواهند کرد.
 
وی یاد آور شد: پاروزنان قبل از این اردو دو ماه درخانه تمرین می‌کردند و برای آماده سازی نسبی تمرینات را آغاز کردیم و به صورت منظم پیش می‌رویم تا کیفیت کار بالا رود.
 



۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن