تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت نمایی دریادلان ارتش و سپاه پاسداران عامل وحدت در منطقه / رهاورد سفر رئیس جمهور به اروپا گسترش صادارت ایران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه ی شهر اراک گفت: مانور نیروی دریایی ارتش و حرکت نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازداشت نظامیان آمریکایی قدرت نمایی دریادلان جمهوری اسلامی ایران و عامل وحدت در منطقه است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نسل فردا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ی ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه ی شهر اراک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ی شهر اراک از دو رویداد مهم پیش رو یاد کرد و ایام دهه ی فجر و انتخابات ۷ اسفند را به ترتیب بهار آزادگی و حماسه ی ملت ایران قلمداد کرد.
دری نجف آبادی در ابتدا قرآن را چراغ قبر و قیامت هر کسی دانست و گفت: با خواندن قرآن شور ایمان و تقوای ما بیشتر می شود. شناسنامه ی یک انسان مومن در آیه ۱۱ سوره مومنون است. از آنجایی که هر انسانی برای عمر خود برنامه دارد بنابراین یک فرد مومن با خواندن این چند آیه و یاد گیری آن به رستگاری می رسد.
وی در ادامه نماز و رابطه با خدا را عنصر اصلی برای یک فرد نام برد و گفت: مردم و تمام مسئولان باید بدانند که نماز رکن و ستون دین است و بزرگترین سرمایه شرف انسان برای دنیا و آخرت محسوب می شود. بزرگترین وظیفه ی پدران و مادران آموزش نماز به فرزندان است. وای بر فردای قیامت پدر و مادری که خودش نیز در ادای نماز غفلت می کند.
امام جمعه ی شهر اراک در رابطه با اهمیت نماز ادامه داد: ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
قدرت نمایی دریادلان ارتش و سپاه پاسداران عامل وحدت در منطقه / رهاورد سفر رئیس جمهور به اروپا گسترش صادارت ایران باشد






شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن