تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین: سوشا می تواندمقابل سپاهان به میدان رود


واضح آرشیو وب فارسی:پرسپولیس نیوز: پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سوشا می تواند مقابل سپاهان جزو ترکیب 18 نفره باشد اما اینکه در ترکیب 11 نفره قرار بگیرد یا خیر به نظر برانکو بستگی دارد.
محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس اظهارداشت:در حال حاضر تیم از لحاظ فنی بسیار آماده است و حضور در جام شهدا برای ما موفقیت خوبی به حساب می آید. البته درست است که این جام را به دست نیاوردیم اما فکر می کنم مهم حضور در این تورنمنت بود نه کسب جام زیرا شهدا به گردن ما حق دارند و ما سعی کردیم به این طریق ادای دینی کرده باشیم.ضمن اینکه بازی های جام شهدا به برانکو کمک کرد تا بازیکنان جدید خود را بشناسد.
وی درباره بازی مقابل سپاهان تاکید کرد:سپاهان تیمی است که همیشه و در تمام ادوار بزرگ بوده است. در بازی رفت مقابل این تیم در حالی شکست خوردیم که مستحق آن نبودیم. در حال حاضر پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و برای نزدیک شدن به این مهم احتیاج به پیروزی دارد. هر چند بهتر است یادآور شوم در تمام بازی هایی که در دور رفت شکست خوردیم به هیچ وجه مستحق آن نبودیم زیرا بازیکنان ما خیلی خوب فوتبال بازی می کنند.
سرپرست تیم فوتبال ... [ مشاهده متن کامل خبر در پرسپولیس نیوز ]
خوردبین: سوشا می تواندمقابل سپاهان به میدان رود






جمعه ، ۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرسپولیس نیوز]
[مشاهده در: www.perspolisnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن