تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نیر: دیپلماسی هوشمندانه انقلاب اسلامی دشمنان را ناکام گذاشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه نیر:
دیپلماسی هوشمندانه انقلاب اسلامی دشمنان را ناکام گذاشته است
امام جمعه شهرستان نیر گفت: دیپلماسی هوشمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

خبرگزاری فارس: دیپلماسی هوشمندانه انقلاب اسلامی دشمنان را ناکام گذاشته است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر، اظهار کرد: با اجرایی شدن برجام انتظار می‌رود بسیاری از مشکلات و موانع پیش‌روی اقتصادی کشور برطرف شود اما منطقی نیست که تمام تمرکزمان را روی رفع تحریم‌ها بگذاریم. وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به داشته‌ها و سرمایه‌های داخلی است و باید این توانمندی‌ها را خوب بشناسیم و از آن بهره بگیریم. امام جمعه شهرستان نیر ضرورت بکارگیری دیپلماسی هوشمندانه را در تعامل و ایجاد ارتباط با کشورهای مختلف یادآور شد و ادامه داد: ما زمانی می‌توانیم کشورمان را در عرصه جهانی و بین‌المللی بهتر از این معرفی کنیم که از توان نیروی انسانی و منابع خدادادی‌مان بیشترین بهره را ببریم. مقدسی ضرورت حفظ روحیه مقاومت و ایستادگی را در برابر فزون‌طلبی دشمنان و ایادی کفر یادآور شد و بیان کرد: عرصه تحولات جهانی و منطقه‌ای نشان می‌دهد که اگر در برابر دشمنان کوتاه آمده و عقب‌نشینی کنیم قطعا با نارسایی‌هایی روبه‌رو خواهیم شد. وی فرارسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب را گرامی داشت و یادآور شد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ مستکبرانی بود که در قالب نظام شاهنشاهی 2500 سال ثروت و سرمایه این ملت را به یغما برده بودند. خطیب جمعه نیر بازگویی دستاوردهای نظام اسلامی و بیان مقایسه‌ای تحولات انجام شده در 37 سال گذشته را از زبان مسئولان در این حوزه یادآور شد و گفت: به راحتی می‌توانیم با انجام این کار مردم را امیدوار به پشتیبانی و حمایت از نظام اسلامی کنیم. مقدسی تصریح کرد: بزرگترین پشتوانه این نظام حضور مردم و آگاهی آنها از پیروی از ولایت بوده که این سرمایه  عظیم باید روز به روز در عرصه عملی تقویت شود.* وی همچنین ضرورت صرفه‌جویی را در مصرف انرژی به ویژه گاز در هوای سرد و زمستانی یادآور شد و افزود: همه باید با احساس مسئولیت در مصرف انرژی ورود پیدا کنیم.

94/11/09 - 15:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن