تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800451124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه ناحیه قشم: بسیجایان وفادارترین قشر به انقلاب و رهبری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه ناحیه قشم:
بسیجایان وفادارترین قشر به انقلاب و رهبری هستند
فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام، شهیدان و رهبر معظم انقلاب هستند و این را با اهدا خالصانه خون خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: بسیجایان وفادارترین قشر به انقلاب و رهبری هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، سرهنگ حمید ماندگاری ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار داشت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بود که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف در سطح نواحی، انجام می‌پذیرد. فرمانده سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: مأموریت بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌هایش به شمار می‌رود گردان‌های بیت‌المقدس در جهت انجام این مأموریت در کنار مأموریت‌های رزمی و دفاعی در حال شکل‌گیری بوده و شاهد تمرین دفاع از کوی و برزن و رزم شبانه آن بوده‌ایم. وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند. فرمانده سپاه ناحیه قشم اظهار داشت: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را با اهدا خالصانه خون پاک خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند. فرمانده ناحیه مقاومت قشم تصریح کرد: حفظ هوشیاری، بصیرت روز افزون و توجه ویژه به بیانات و منویات مقام معظم رهبری، آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید از سوی متجاوزین و مستکبرین را تقویت می‌کند و اجازه هیچ گونه تجاوز و تهدیدی به استکبارجهانی نخواهد داد. رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس امروز و فردا تحت عنوان مدافعان حرم در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

94/11/08 - 17:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن