تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج دیشب فوتبال در اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نتایج دیشب فوتبال در اروپا


پیروزی یوونتوس، منچستر سیتی، بارسلونا و پاری سن ژرمن و حذف اتلتیکو مادرید از نتایج مهم شب گذشته جام های حذفی در اروپا بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شب گذشته مسابقات حذفی فوتبال در کشورهای اروپایی انجام شد ودر مهمترین دیدارها، تیمهای یوونتوس، منچسترسیتی، بارسلونا و پاری سن ژرمن مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
دیشب؛ در دومین بازی دورِ رفتِ نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، یوونتوس - مدافع عنوان قهرمانی - در ورزشگاه خانگی خود با 3 گل اینتر را شکست داد و گام بلندی برای صعود به دیدار پایانی برداشت. آلوارو موراتا دو بار و پائولو دیابالا برای یووه در این بازی گلزنی کردند.


 
در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، منچستر سیتی 3 به 1 مقابل اورتون به پیروزی رسید. در این بازی که در ورزشگاه اتحاد شهر منچسترانجام شد، فرناندینیو در دقیقه 24، دی‌بروین در دقیقه 70 و آگوئرو در دقیقه 77  برای میزبان و راس بارکلی در دقیقه 18 برای اورتون گل زدند.

 با این نتیجه و با توجه به برتری 2 بریک اورتون در بازی رفت، منچسترسیتی در مجموع 4 بر 3 به برتری دست یافت و حریف لیورپول در مسابقه پایانی شد.


در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا در نیوکمپ 3 به 1  اتلتیک بیلبائو را شکست داد و در مجموع 5 -2 به مرحله بعد صعود کرد. ابتدا ایناکی ویلیامس از بیلبائو در دقیقه 12 دروازه قهرمان اروپا را گشود، پس از آن، سوارس در دقیقه 53، پیکه در دقیقه 81 و نیمار در دقیقه 90، 3 بار برای بارسلونا گل زدند تا این تیم درخانه 3 بر یک رقیب باسکی را شکست دهد.
 بارسلونا در بازی رفت در خانه حریف هم  2 بریک پیروز شده  بود و با برتری مجموع 5 بر 2 به نیمه‌نهایی جام حدفی اسپانیا رسید.
 تیم اتلتیکومادرید هم با شکست خانگی 3 بر 2 مقابل سلتاویگو از گردونه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا حذف شد.



در آخرین بازی های این مرحله، امشب، میراندس با سویا ولاس پالماس با والنسیا دیدار می کنند.
 
 و در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فرانسه، پاری سن ژرمن با دو گل مقابل تولوز به برتری رسید.  در این بازی که در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس برگزار شد، میزبان توسط  لاوتزی در دقیقه 65 و دی‌ماریا در دقیقه 72 به گل رسید و حالا باید در فینال این جام به مصاف لیل، همسایه شمالی‌اش برود.

 


پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن