تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805069275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت‌های لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امید آلومینیوم برای ماندن در لیگ برتر پرپر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رقابت‌های لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران
امید آلومینیوم برای ماندن در لیگ برتر پرپر شد
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با شکست آلومینیوم المهدی همراه بود و با این باخت امید اندکی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

خبرگزاری فارس: امید آلومینیوم برای ماندن در لیگ برتر پرپر شد



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز هفته هشتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه با پنج دیدار پیگیری شد. در آخرین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس آلومینیوم المهدی هرمزگان میزبان ثامن‌الحجج خراسان بود. ثامنی‌ها با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشتند و آلومینیوم المهدی هم با گذشت هجده هفته با یازده امتیاز در مکان یازدهم ایستاده است. دیدار رفت دو تیم هم سه بر صفر به سود ثامن پایان یافته بود و آلومینیوم در تلاشی که برای ماندن درلیگ برتر والیبال دارد چاره‌ ای نداشت که این بازی را به سود خودبه پایان ببرد. در این بازی فرهاد اعرابی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در ترکیب اول خودش از وجود مسعود رمضانی، محمد باقری، سهیل احمدی، صمداکبری، رادین احمدی، علیرضا نصراصفهانی و لیبرو ناصررحیمی پناه برد و از سوی دیگر جبار قوچان‌نژاد سرمربی ثامن‌الحجج خراسان هم سعید مصطفی‌وند، امیر حسینی، ادریس دانشفر، میلان راشیچ، امین علوی، وین چاچیچ و لیبرو مجتبی یوسفی به عنوان شش بازیکن نخست به بازی فرستاد. بازی در ست اول با سرویس حامد باقرپور بازیکن آلومینیوم المهدی شروع شد. دو تیم بازی پایاپای را در این ست تا امتیاز 10 بر 10 دنبال کردند اما روی یک اشتباه داور اول و یک دفاع خوب از سوی ثامن این تیم دو امتیاز از آلومینیوم المهدی جلو افتاد. بازی هوشیارانه از سوی شاگردان اعرابی یک بار دیگر امتیازات را در این ست در پوئن 18 بر 18 مساوی کرد. دو تیم که به دنبال پیروزی در ست نخست بودند تلاش خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی در آخر این ثامن بود که موفق شد 25 بر 23 ست را به سود خودبه پایان ببرد. ست دوم با امتیاز برای آلومینیوم المهدی شروع شد اما برتری این تیم مقابل ثامن زیاد دوام نداشت و این سفید پوشان بودند که چهار پوئن از میزبان خود جلو افتادند. آبی‌پوشان هرمزگانی که از حمایت هواداران خود برخوردار بودند مثل ست اول توانستند ثامن را در امتیاز 12 متوقف کنند و بازی را برابر 12 مساوی کنند. شاگردان قوچان نژاد در تیم ثامن که آمده بودند سه امتیاز کامل این بازی را از آن خود کنند در ادامه از تجربه بالای خودشان بهره بردند و ست دوم را هم با امتیاز 25 بر 20 به سود خودشان به پایان بردند. در ست سوم این بازی بازیکنان دو تیم سرویس‌های زیادی از دست دادند. آلومینیوم المهدی به مانند دو ست گذشته تا امتیاز 10 هم پای ثامن پیش می‌رفت اما توان این را نداشتند که بعد از آن بازی خوب خودشان را ادامه بدهند و این ست را هم 27 بر 25 واگذار کردند تا در مجموعه سه بر صفر بازنده این دیدار باشند. آلومینیوم المهدی با این باخت دیگر امید اندکی برای ماندن در لیگ برتر والیبال دارد. قضاوت این مسابقه برعهده حمید راه‌جردیان و امیر فولادوند بود، محمدحسن خوشحال هم به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال در این بازی حضور داشت.

94/11/07 - 20:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن