تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816287465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر ارشد شرکت ماتریکس‌اویل سنگاپور: آمادگی لازم برای احداث مجتمع‌های پتروشیمی در قزوین را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر ارشد شرکت ماتریکس‌اویل سنگاپور:
آمادگی لازم برای احداث مجتمع‌های پتروشیمی در قزوین را داریم
یکی از مدیران ارشد شرکت ماتریکس‌اویل سنگاپور گفت: با توجه به تکنولوژی که در حوزه صنعت پتروشیمی در اخیار داریم، می‌توانیم نسبت به احداث مجتمع‌های پتروشیمی در استان قزوین اقدام کنیم.

خبرگزاری فارس: آمادگی لازم برای احداث مجتمع‌های پتروشیمی در قزوین را داریم



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آلن‌لیم در دیدار با استاندار قزوین که بعد از ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نخستین بار است که به کشور ایران سفر کرده‌ایم و به دنبال لیستی از محصولات نفتی و پتروشیمی هستیم. وی افزود: همچنین در صورت فراهم بودن بستر لازم آمادگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت پتروشیمی را در استان قزوین داریم. این مدیر ارشد شرکت ماتریکس‌اویل سنگاپور اضافه کرد: شرکت ماتریکس‌اویل 25 سال سابقه فعالیت در زمینه‌های مختلف داشته و یکی از دفاتر آن در سنگاپور مستقر است. آلن‌لیم ادامه داد: با توجه به تکنولوژی که در حوزه صنعت پتروشیمی در اخیار داریم، می‌توانیم نسبت به احداث مجتمع‌های پتروشیمی در استان قزوین اقدام کنیم. وی عنوان کرد: به منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های پتروشیمی و نفتی نیازمند حمایت‌های دولت ایران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین هستیم. * قزوین علاقمند به تولید صنایع بالادستی در صنعت پتروشیمی است مشاور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این دیدار تصریح کرد: استان قزوین علاقمند به تولید صنایع بالادستی در صنعت پتروشیمی است و می‌تواند سرمایه‌گذاران این بخش را جذب کند. مجتبی شیرآلی گفت: شرایط آب و هوایی استان قزوین بستری را فراهم کرده تا فعالیت کارگری در 24 ساعت شبانه‌روز میسر باشد و از سوی دیگر اتصال خط راه‌آهن سراسری و وجود اتوبان ترانزیتی شمال به جنوب و شرق به غرب در این استان دسترسی‌ها را آسان‌تر کرده است. وی بیان کرد: با توجه به اینکه بزرگراه‌های استان قزوین به مرز بازرگان و جلفا نزدیک‌تر است، برای صادرات به کشورهای ترکیه و اروپا هزینه‌ کمتری صرف می‌شود. مدیرعامل شرکت آپادانا سرام افزود: استان قزوین یک استان دانشگاهی به شمار می‌رود بنابراین امکان تأمین نیروهای بومی با قیمت مناسب نیز در این استان فراهم است. شیرآلی با بیان اینکه به دلیل عدم رطوبت در هوای استان قزوین خوردگی تأسیسات صنعتی این استان پایین است، اضافه کرد: تعداد استان‌های همجوار با این استان زیاد بوده و بنابراین بازار مصرف داخلی به قزوین خیلی نزدیک است و از سوی دیگر دسترسی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بسیاری از ترددها را آسان‌تر می‌کند. وی خاطرنشان کرد: سازمان حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی، سرمایه‌گذاری‌های خارجی را تضمین می‌کند و در مجموع ویژگی‌های منحصر به فرد استان قزوین نشان می‌دهد که این استان بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در حوزه‌های مختلف را دارد. مشاور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: گمرک بزرگی در استان قزوین داریم که امکان صادرات محصولات تولیدی به سایر کشورها را به راحتی فراهم می‌کند.

94/11/07 - 17:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن