تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820253929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد حفاظت یگان ویژه از 264 هزار هکتار اراضی کشاورزی جنوب کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد
حفاظت یگان ویژه از 264 هزار هکتار اراضی کشاورزی جنوب کرمان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: گشت‎های ویژه از 264 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی جنوب کرمان حفاظت می‎کنند.

خبرگزاری فارس: حفاظت یگان ویژه از 264 هزار هکتار اراضی کشاورزی جنوب کرمان



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید یعقوب موسوی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح مرکز فرماندهی گشت‎های ویژه حفظ اراضی کشاورزی جنوب کرمان و سامانه تلفنی ارتباط مردمی شماره 131 در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان امور اراضی اظهار داشت: به همین مناسبت با همکاری این سازمان سامانه 131 گشت ویژه امور اراضی جنوب کرمان راه‎اندازی شد.

وی بیان داشت: زمین میراث ارزشمندی است که از نیاکان به ما رسیده و باید آن را به نسل‎های آینده تحویل دهیم بر همین اساس حفظ و نگهداری آن باید همواره مد نظر همگان قرار گیرد. موسوی کوه‎خواری و زمین‎خواری را یکی از معضلات مهم امروز کشور ذکر و تصریح کرد: با توجه به این امر وزارت جهاد کشاورزی با همکاری قوه قضائیه در تلاش است با پیشگیری از تغییر کاربری اراضی از کشاورزی به سایر بخش‎ها ممانعت کند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به سایر بخش‎ها ممنوع است، افزود: چنانچه افراد در پی این تغییر هستند، باید از طریق مراجع قانونی مربوطه اقدام کنند و خارج از این ضوابط غیرقانونی است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: این سامانه نیز به همین منظور راه‎اندازی شده است و با سیاست فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و پیشگیری نه قلع و قمع فعالیت می‎کند.

موسوی عنوان کرد: کشاورزان و ساکنان منطقه جنوب کرمان می‎توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز با تماس با شماره 131 گزارش‎های خود را ارائه کنند تا از طریق گشت‎های ویژه پیگیری شود. وی با بیان اینکه در حال حاضر دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی گشت‎های ویژه حفظ اراضی کشاورزی جنوب کرمان اختصاص یافته است، گفت: طی هفت ماه آینده نیز تمام شهرستان‎ها به این خودروها مجهز می‎شوند تا وظیفه قانونی خود را مبنی بر پیگیری و ممانعت از تخریب اراضی و تغییر کاربری انجام دهند.

موسوی سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی جنوب کرمان را بیش از 264 هزار هکتار ذکر و خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می‎شود با سازمان جهاد کشاوری منطقه همکاری کنند تا گزارش‎های آن‎ها با فوریت از طریق گشت‎های ویژه پیگیری شود. به گزارش فارس، همزمان با سالروز تأسیس سازمان امور اراضی مرکز فرماندهی گشت‎های ویژه حفظ اراضی کشاورزی جنوب کرمان و سامانه تلفنی ارتباط مردمی 131 جنوب کرمان افتتاح شد.

این آیین با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، فرمانداران، دادستان‎ها و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‎های جنوبی برگزار شد.

94/11/07 - 17:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن