تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد هیرمند خبر داد پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد هیرمند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد هیرمند خبر داد
پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد هیرمند
مدیر کمیته امداد هیرمند از پرداخت 4 میلیارد و 629 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای زیر پوشش کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد هیرمند



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، علیرضا کریمیان اظهار کرد: برای تشکیل نهاد خانواده فراهم کردن اسباب و اثاثیه و ساز و کارهای لازم از ضروریات آغاز زندگی مشترک زوجهای جوان است بر همین اساس نهاد کمیته امداد با اتکاء به اصل همزیستی مسالمت آمیز و تشکیل نهاد مستقل خانواده تدارک جهیزیه را به نوعروسان و در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کمیته امداد هیرمند بیان کرد: به همین منظور در شهرستان هیرمند از ابتدای سال تاکنون تعداد 220 فقره کمک هزینه ازدواج و هدیه ازدواج به نوعروسان، تازه دامادها، نوعروسان ایتام و ازدواج‎های مجدد که از شرایط دریافت جهیزیه برخوردار بوده اند این کمک‎ها اعطا شده است.

کریمیان از پرداخت 4 میلیارد و 629 میلیون و 6 هزار ریال به صورت نقد و کالا به زوج‎های جوان مورد حمایت خبر داد و گفت: موسسات خیریه نیز در راستای تامین جهیزیه ایتام تحت حمایت اقدام به اهدای کالاهای اساسی و ضروری به این افراد را کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین موسسات حضرت رقیه(س) تعداد 14 فقره جهیزیه کامل شامل 49 قلم کالا به ارزش ریالی هر مورد 57 میلیون و 429 هزار ریال را اهداء که جمعاً 524 میلیون و 6 هزار ریال هزینه را دربرداشته است.

مدیر کمیته امداد هیرمند با اشاره به اینکه مشاوره قبل از ازدواج از ضروریات تحکیم خانواده است، افزود: مشاوران در هر یک از مدیریت‎های کمیته امداد مشاوره قبل از ازدواج را انجام می دهد تا از برخی ناهنجاری های اجتماعی که در ادامه ممکن است زندگی مشترک جوانان را تحت تاثیر قرار دهد جلوگیری کند که در همین راستا برگزاری کلاس‎های آموزش قبل از ازدواج با بهره‎گیری از اساتید مجرب و کارآزموده از دیگر اقدامات در این حوزه است.

وی اضافه کرد: همچنین 110 مورد هدیه ازدواج پسران و 42 مورد جهیزیه نوعروسان در نوبت حمایت قرار دارد که در صورت تامین اعتبار کمک هزینه ازدواج به آنان پرداخت خواهد شد.

94/11/07 - 13:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن