تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی برقرار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی برقرار است
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از تردد روان و عادی در سطح تمام محورهای مواصلاتی استان با وجود بارش برف و کولاک خبر داد.

خبرگزاری فارس: تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی برقرار است



علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با تلاش نیروهای راهداری و اقدام به موقع راهداران تمام محورهای مواصلاتی استان برف‌روبی شده و هم اکنون تردد روان و عادی در سطح جاده‌ها برقرار است. وی تصریح کرد: به دنبال بارش برف  از روز گذشته در اکثر شهرهای استان 350 تیم راهداری با حضور در محورهای استان اقدام به نمک‌پاشی و برفروبی محورها کرده و محورها را بازگشایی کردند. معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان داشت: از رانندگان عزیزی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند درخواست داریم بدون زنجیر چرخ از تردد در محورها خودداری کرده و حتما خودروی خود را به تجهیزات گرمایشی مجهز کنند.

94/11/07 - 11:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن