تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام اسامي دوره هاي علمي كاربردي پودماني


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اعلام اسامي دوره هاي علمي كاربردي پودماني
اسامي پذيرفته شدگان دوره هاي كارداني علمي كاربردي پودماني دانشگاه جامع علمي كاربردي امروز اعلام شد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از روابط عمومي دانشگاه جامع علمي كاربردي؛ مدير آزمون آموزش هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه گفت: فهرست اسامي پذيرفته شدگان نخستين دوره نام نويسي دوره هاي پودماني درسال 1387 از بين داوطلباني كه حدنصاب لازم را احراز كرده اند و براساس اولويت گذشته، محل هاي انتخابي و ظرفيت هاي تخصيص داده شده به هر سهميه بر روي پايگاه الكترونيكي دانشگاه جامع علمي كاربردي به نشاني www.uast.ac.ir و همچنين پايگاه الكترونيكي سازمان سنجش آموزش كشوربه نشاني www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

علي صدر اظهار داشت: پذيرفته شدگان مي توانند از 25 خرداد تا دوم تير با توجه به كد رشته، محل قبولي و با در دست داشتن اصل شناسنامه و تصوير تمام صفحات آن، اصل و تصويرگواهي نامه پايان تحصيلات متوسطه، اصل فرم تاييديه معدل جهت فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است ، 6 قطعه عكس 3 در 4 تمام رخ، گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالا ترين مقام مسئول محل كار، تصويرآخرين فيش حقوقي يا حكم كارگزيني يا قرارداد همكاري و اصل آنها براي تاييد پذيرفته شدگان شاغل، اصل و تصوير كارت پايان خدمت، كارت معافيت دائم پزشكي يا كارت معافيت دائم كفالت يا كارت معافيت دايم زمان صلح با فرم كامپيوتري براي آقايان، گواهي اشتغال به كار و حكم كارگزيني از يگان مربوط براي شاغلين نيروهاي مسلح، تصوير فرم استفاده از سهميه ايثارگران و اصل مدرك ايثارگري صادر شده از جانب مراجع ذيربط براي تاييد استفاده كنندگان از سهميه ايثارگران با توجه به كد رشته محل قبولي به آدرس تعيين شده در دفترچه راهنماي پذيرش به مركز آموزش علمي كاربردي ذيربط مراجعه كنند.

مدير آزمون آموزش هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي افزود: بر اساس ضوابط مربوط به گزينش رشته هاي نيمه متمركز براي رشته هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند لازم است براي شركت در مراحل مذكور در روزهاي ياد شده با در دست داشتن مدارك مورد نياز به محل مركز آموزشي ذيربط مراجعه كنند.

بديهي است مراجعه نكردن داوطلبان در روزهاي تعيين شده براي اجراي مراحل نهايي گزينش به منزله انصراف قطعي از گزينش در رشته ذيربط تلقي مي شود.

صدر گفت: معرفي شدگان رشته هاي نيمه متمركز پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه و يا آزمون عملي اين دسته از داوطلبان، گزينش نهايي انجام و فهرست اسامي قبول شدگان نهايي متعاقبا از طريق پايگاه الكترونيكي دانشگاه جامع علمي كاربردي و سازمان سنجش آموزش كشور اعلام مي شود.

پذيرش دوره هاي كارداني علمي كاربردي پودماني در 91 كد رشته، 826 كد رشته محل، 194 مركزآموزش علمي كاربردي، 25 استان و 72 شهر در سراسر كشور انجام و بيش از 60 هزار نفر نيز در اين دوره پذيرفته شدند.

منبع خبر :
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن