تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801288963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: بازیکنان جوان قدر خود را نمی‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دایی: بازیکنان جوان قدر خود را نمی‌دانند




سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حضور تیمش در تورنمنت جام شهدا، می‌گوید که این تیم توانسته به اهدافی که دارد، برسد.





خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حضور تیمش در تورنمنت جام شهدا، می‌گوید که این تیم توانسته به اهدافی که دارد، برسد.

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در فینال جام شهدا، در خصوص حضور صبای قم در این تورنمنت اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی‌های خوبی بود و تورنمنت خوبی هم برگزار شد. ما نیاز به بازی‌های دوستانه داشتیم تا محک بخوریم و بازیکنان جدید‌مان را با تیم هماهنگ کنیم. خوشبختانه در این مسابقات توانستیم به اهدافی که داریم، برسیم.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این سؤال که «با جدایی بازیکنانی مثل دهنوی و بیک‌زاده آیا از عملکرد بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌اید راضی هستید؟»، گفت: مطمئناً از بازیکنان جدیدی که در نقل‌و‌انتقالات گرفته‌ایم، راضی هستم. پیام از نظر بدنی کمی عقب است و نیاز است که به شرایط ایده‌آل برسد. اکبر صادقی هم که نیاز به گفتن ندارد. رضایی نیز یک بازیکن جوان است که جای پیشرفت زیاد دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد صادقیان با آمدن به صبا دیگر دچار حواشی گذشته نخواهد شد، گفت: متأسفانه بازیکنان جوان قدر خود را نمی‌دانند و خیلی زود مسائل حاشیه‌ای دور و بر آنها را می‌گیرد. این وظیفه ماست که اجازه ندهیم فرصت‌سوزی شود.

دایی در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی را برای تیم صبا در نیم‌فصل دوم متصور هستید، گفت: هدف ما این است که در پایان فصل به رتبه‌های بالای جدول برسیم و برای رسیدن به این هدف باید اشتباهات گذشته که باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم، تکرار نکنیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.







تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن