تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس خبر می‌دهد تجمع کارگران نساجی مقابل فرمانداری قائم‎شهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس خبر می‌دهد
تجمع کارگران نساجی مقابل فرمانداری قائم‎شهر
صبح امروز کارگران کارخانه نساجی شماره سه شهرستان قائم‌شهر به‌دلیل طلب حقوق عقب‌مانده خود، در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: تجمع کارگران نساجی مقابل فرمانداری قائم‎شهر



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، صبح امروز کارگران کارخانه نساجی شماره سه این شهرستان به‌دلیل طلب چهار ماه حقوق عقب‌مانده خود، در مقابل فرمانداری شهرستان قائم‌شهر تجمع کردند. یکی از کارگران نساجی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: برای پیگیری مشکلات کارگران جلسات متعددی تشکیل می‌دهند اما تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم. وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته فرماندار شهرستان با مدیرعامل کارخانه نساجی و دیگر مسئولان شهرستان جلسه‌ای با محوریت موضوع پرداخت مطالبات کارگران برگزار کردند، تصریح کرد: در این جلسه تصمیم گرفتند 29 دی‌ماه حقوق یک ماه کارگران پرداخت شود و کارگران هم به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات مربوطه در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده‌اند. «پ ـ س» بیان کرد: امروز به‌دلیل تجمع کارگران، مدیرعامل کارخانه نساجی شماره سه وعده داد یک ماه حقوق کارگران را تا بعدازظهر امروز پرداخت کند. وی ادامه داد: کارگران به‌دلیل سخنرانی امشب آیت‌الله آملی‌لاریجانی در یادواره شهید نواب صفوی سکوت کردند و از تجمع دست برداشتند و به محل کار خود بازگشتند. این کارگر گفت: زمانی که از مدیرعامل تقاضای حقوق داریم با بیان اینکه از تاجر چک دریافت می‌کنم و مبلغ نقد ندارم به کارگر دستمزد پرداخت کنم، شانه‌ خود را از مسئولیت‌ها خالی می‌کند.

94/11/06 - 15:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن