تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815068866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت سوارکاری بندرلنگه: مسئولان بندرلنگه به ورزش سوارکاری هیچ‌گونه توجهی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت سوارکاری بندرلنگه:
مسئولان بندرلنگه به ورزش سوارکاری هیچ‌گونه توجهی ندارند
رئیس هیئت سوارکاری بندرلنگه گفت: سوارکاری یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی و مورد تاکید دین مبین اسلام نیز است اما در بندرلنگه مورد بی‌مهری قرار گرفته است و مسئولان هیچ‌گونه توجهی به این ورزش ندارند.

خبرگزاری فارس: مسئولان بندرلنگه به ورزش سوارکاری هیچ‌گونه توجهی ندارند



مرتضی زارعی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرلنگه با اشاره به اینکه هیئت سوارکاری از سال 90 در بندرلنگه تاسیس شده اظهار داشت: حدود 60 سوارکار از بین جوانان در این رشته پرطرفدار آموزش دیده‌اند و تاکنون بیش از چهار مقام استانی نیز کسب شده است. وی در ادامه با اشاره به اینکه به تازگی در پنجمین دوره مسابقات کورس قهرمانی استان مقام اول را کسب نمودیم افزود: متاسفانه برای سامان‌دهی باشگاه و پیست سوارکاری به غیر از شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرلنگه که حمایت‌های مادی و معنوی را از ما داشته‌اند، هیچ ارگان دیگری همکاری و حمایتهای لازم را با این هیئت نداشته‌اند. رئیس هیئت سوارکاری بندرلنگه تصریح کرد: زمینی با مساحت یک هکتار و تسطیح نشده برای پیست سوارکاری در ا ختیار داریم که فاقد هرگونه امکانات شامل حصارکشی، بتن‌ریزی، سکوی تماشاچیان، نورافکن، محل نگهداری اسب، منبع آب و برق، کانکس و موانع پرش می‌باشد. امید است مسئولین شهرستان به فریاد ما برسند. زارعی ورزش سوارکاری را یکی از پرطرفدارترین ورزش در جهان معرفی کرد و گفت : برگزاری چند دوره مسابقات سوارکاری در شهرستان با استقبال کم‌نظیر سوارکاران، مالکان اسب ها و اقشار مختلف مردم همراه بوده و یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی، و مورد تاکید دین مبین اسلام نیز می‌باشد  اما این ورزش در بندرلنگه مورد بی‌مهری قرارگرفته است. وی درپایان بیان داشت: از مسئولین تقاضا می‌شود با توجه به وجود علاقه‌مندی به این ورزش در سطح شهرستان که برای دیدن مسابقات معمولاً 2000 نفر حضور می‌یابند حمایت‌های بیشتری صورت پذیرد و با توجه به رونق این ورزش در سال‌های اخیر و جذب جوانان جا دارد مسئولین استان و شهرستان بودجه کافی به این ورزش جهت زیر ساخت‌ها اختصاص دهند.

94/11/06 - 14:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن