تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813421325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصیری: 21 هزار و 872 زوج کمک هزینه ازدواج دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نصیری: 21 هزار و 872 زوج کمک هزینه ازدواج دریافت کردند
مدیر کل امورفنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به 21 هزار و 872 زوج حائز شرایط در 6 ماه سال جاری خبر داد.

نصیری: 21 هزار و 872 زوج کمک هزینه ازدواج دریافت کردند
سیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در  گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: از شهریور ماه سال جاری 21 هزار و 872 زوج حائز شرایط، از کمک هزینه ازدواج استفاده کرده اند.


وی تصریح کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که در تاریخ ثبت ازدواج ، رابطه استخدامی با کارفرما داشته و در یکی از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی مشغول به فعالیت باشند ، می توانند کمک هزینه ازدواج را دریافت کنند.


نصیری ادامه داد: به موجب ماده 85 قانون تامین اجتماعی ، در صورتی که بیمه شده، در 5 سال پیش از ازدواج ،حداقل حق بیمه 720 روز کار را به شعبه تامین اجتماعی پرداخت کرده باشد ، مشمول دریافت این تعهد کوتاه مدت می شود.


وی در خصوص شرایط مشمولان کمک هزینه ازدواج تاکید کرد: در صورتی که فرد بیمه شده ازدواج اولی بوده و عقد ازدواج از نوع دائم و در دفتر رسمی ازدواج به ثبت رسیده باشد ، می تواند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی ، این کمک هزینه را دریافت کند. 


مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای دریافت کمک هزینه ازدواج ، هنگام مراجعه به شعبه یا کارگزاری مربوطه همراه داشتن دفترچه درمانی ، اصل و فتوکپی صفحات شناسنامه زوج ها و اصل و فتوکپی عقدنامه الزامی است.





۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن