تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815081156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار گچساران خواستار شد رفع نواقصات احتمالی در اماکن اخذ رأی گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار گچساران خواستار شد
رفع نواقصات احتمالی در اماکن اخذ رأی گچساران
فرماندار گچساران گفت: ستاد انتخابات در گچساران باید در راستای برگزاری پرشور و حداکثری همراه با آرامش انتخابات در پی رفع نواقص احتمالی شعب اخذ رأی باشد تا در روز انتخابات مردم دچار مشکل نشوند.

خبرگزاری فارس: رفع نواقصات احتمالی در اماکن اخذ رأی گچساران



عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی آماده‌سازی و تجهیز شعب اخذ رای انتخابات اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین همایش سیاسی مردم برای حضور در تصمیم‌گیری برای آینده‌ای بهتر بوده که در ایران اسلامی به بهترین شکل ممکن تعریف شده است. وی افزود: امسال نیز مانند دوره‌های گذشته برگزاری مطلوب انتخابات با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش عوامل اجرایی در راستای جذب حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی در دستور کار قرار گرفته است. فرماندار گچساران با بیان اینکه در راستای برگزاری سالم و مطلوب انتخابات و حضور پرشور مردم باید از تمامی توان موجود استفاده کرد، یادآور شد: ستاد انتخابات در گچساران باید در راستای برگزاری پرشور و حداکثری همراه با آرامش انتخابات در پی رفع نواقص احتمالی شعب اخذ رأی باشد تا در روز انتخابات مردم دچار مشکل نشوند. رحیمی با اشاره به وضعیت اماکن اخذ رأی در گچساران گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات سعی شده در برگزاری انتخابات از اماکن دولتی از جمله مدارس و برخی ادارات که از تجهیزات قابل قبولی برخوردار است، استفاده شود. وی متذکر شد: مسئولان اماکن دولتی که به عنوان شعب اخذ رأی انتخاب شده است باید با بررسی میدانی نسبت به رفع مشکلات حوزه اقدام کنند. فرماندار با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی افزود: کمیته فناوری و اطلاعات باید نسبت به ساماندهی نیروهای انسانی خود همچنین تأمین تجهیزات لازم و نیازمندی‌های دیگر کمیته‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

94/11/06 - 07:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن