تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش منطقه ای حوزه زنان و خانواده جنوب کشور در یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش منطقه ای حوزه زنان و خانواده جنوب کشور با محوریت تشکل های مردم نهاد از 17 لغایت 19 بهمن ماه در یاسوج خبر داد.
فتاح محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از برگزاری کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان جنوب کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این همایش با حضور استان های فارس، بوشهر و خوزستان 17 تا 19 بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را رفع مشکلات امور زنان و خانواده، توانمندسازی جهت پرداخت به مسائل و تقویت ارتباط و تعامل موثر میان سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با یکدیگر عنوان کرد و گفت: این همایش منطقه ای مختص حوزه زنان است.
محمدی ادامه داد: 170 نفر از نمایندگان سازمان های مردم نهاد و 30 نفر از نمایندگان دستگاه های مرتبط با حوزه زنان و خانواده در یاسوج حضور به هم می رسانند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: افتتاحیه این همایش با حضور اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان ریاست جمهوری برگزار و اختتامیه نشست با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به اتمام می رسد.
این مسئول در ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن