تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از ششمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گزارش می‌دهد جلسه شورای اداری کاشان با طعم تحریم و اعتراض/استاندار اصفهان: نباید از خط قرمزها عبور کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از ششمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گزارش می‌دهد
جلسه شورای اداری کاشان با طعم تحریم و اعتراض/استاندار اصفهان: نباید از خط قرمزها عبور کنیم
استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید از خظ قرمزها عبور کنیم از مسئولان اجرایی شهرستان خواست اقدامی نکنند که موجب نارضایتی مردم قبل از انتخابات شود.

خبرگزاری فارس: جلسه شورای اداری کاشان با طعم تحریم و اعتراض/استاندار اصفهان: نباید از خط قرمزها عبور کنیم



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رسول زرگرپور ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: به فرجام رسیدن برجام حادثه‌ای مهم و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی بود و نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در آخرین مراحل بر‌جام همه به یک اجماع کلی رسیدند که این اقدام سرنوشت‌ساز برای آینده کشور می‌تواند مفید واقع شود، تصریح کرد: شیرینی و حلاوت بر‌جام در آینده مشخص می‌شود.
استاندار اصفهان ادامه داد: پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی که در طول سالیان گذشته در دنیا حاکم شده بود و تحریم‌های ظالمانه که به گفته خود آنان کمرشکن بود پس از این مذاکرات برداشته شد و اقتصاد کشور را نجات داد.
زرگرپور با بیان اینکه حقانیت جمهوری اسلامی در مسئله انرژی هسته‌ای تثبیت شد، تأکید کرد: وارد شدن ایران به باشگاه هسته‌ای، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و رهایی اقتصاد ایران از تحریم‌ها و آزاد شدن سرمایه‌ها و پول‌های بلوکه شده ایران در کشور‌های اروپایی و آمریکایی از دیگر ثمرات بر‌جام بود.
به گفته وی بهبود شرایط  اقتصادی را مرهون هدایت‌های حکیمانه مقام رهبری و عزم جدی ریاست جمهور و تحقق وعده‌های انتخاباتی و تلاش‌های تیم شجاع و کاردان مذاکره کننده بود که در برابر دیپلماسی دنیا ایستادند و حقانیت جمهوری اسلامی را نشان داد.
 استاندار اصفهان بیان کرد: بیش از 79 درصد مردم اقدام تیم مذاکره‌کننده را تائید کردند و از اجرایی شدن آن اظهار رضایت داشتند.
زرگرپور ارتباط عزتمند با کشورهای دنیا همراه با حکمت، مصلحت و عزت را از شاخصه‌های مورد تأکید مقام رهبری بیان کرد و گفت: اجرای منویات رهبری در کنار دولت راه‌گشایی خوب و مؤثری در امر بر‌جام بود.
وی ادامه داد: طی دو سال گذشته بیش از 90 هیئت سیاسی از درجه وزیر به بالا به استان اصفهان و یا شهر کاشان برای برقراری ارتباطات سیاسی و مبادلات بازرگانی سفر کرده‌اند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در شهریور 1392 تورم 45 درصد بود و دولت تدبیر و امید امروز نرخ تورم را به 12.2 درصد رسانده است، عنوان کرد: برخی از صنعتگران و کارآفرینان معتقد هستند که نرخ تورم را باید تا 20 درصد نگه می‌داشتند تا رونق اقتصادی بیشتر شود ولی سیاست دولت بر تک رقمی کردن تورم است.
زرگرپور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور بهبود وضعیت بهداشت و درمان بود و این کار با اجرای طرح جامع سلامت محقق شد و مشکلاتی مانند کمبود دارد و وضعیت بیمارستان‌ها و هتلینگ با اجرای این طرح کاملا تغییر کرد.
به گفته وی، دولت تدبیر و امید خدمات زیادی برای مردم انجام داده است و نباید با منفی‌بافی امیدی که دولت تدبیر و امید به جامعه تزریق کرده است، نادیده بگیریم.
استاندار اصفهان ایجاد بستر امنیت و آرامش بر کشور را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و افزود: در حالی که در کشورهای همسایه خون و آتش برپا است، ایران جزیره امن منطقه محسوب می‌شود و این امر در سایه امام زمان(عج)، هدایت‌های رهبری و اشراف ایشان در مسائل امنیتی و اجتماعی و تلاش‌‌های دولت بوده است.
زرگرپور با بیان اینکه جلیقه‌های انفجاری به تهران نیز رسیده بود، تأکید کرد: به لطف سربازان امام زمان(عج) دشمنان به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.
به گفته وی هنوز هم بسیاری از شعارهای انتخاباتی زمینه تحقق پیدا نکرده است و می‌توان با تلاش و کوشش به دیگر اهداف نیز دست پیدا کرد.
استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات هفتم اسفند پرداخت و یادآور شد: اقتدار کشور در انتخابات مشخص می‌شود و برگزاری انتخاباتی باشکوه وبا سلامت کامل از تأکیدات مؤکد مقام رهبری است.
زرگر پور از مسئولان اجرایی شهرستان خواست اقدامی نکنند که موجب نارضایتی مردم قبل از انتخابات شود بلکه باید با ایجاد دلگرمی و  امید زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم آورند.
وی متذکر شد: ستاد انتخابات استان و هیئت‌های اجرایی بر خلاف همه حاشیه‌سازی‌ها تشکیل شده است و همه کارها بر اساس مُر قانون در حال انجام است و جمع‌بندی هیئت‌های نظارت نیز صورت گرفته و منتظر رأی نهایی شورای نگهبان هستیم و همه امور به روال قانونی در حال انجام بوده  و شایعاتی که بیان می‌شود، هیچ کدام صحیح نیست.
استاندار اصفهان گفت: مردم باید حس کنند در انتخابات از همه سلایق وجود دارد و به آن رأی بد‌هند و این بهترین شرایط است که می‌تواند مشارکت حداکثری مردم را بالا ببرد.
زرگرپور همچنین از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اداری خواست به هیچ وجه له و یا علیه هیچ کاندیدایی اظهارنظر نکنند و سه روز قبل از برگزاری انتخابات و سه روز بعد از انتخابات نیروی انسانی و امکانات در اختیار فرمانداری قرار دهند.
به گفته وی، کارکنان دولت فراجناحی هستند و نباید برایشان مهم باشد که از کدام جناح نماینده به مجلس می‌رود و فقط موظف هستند زمینه انتخابات سالم و بانشاط را فراهم کنند.
استاندار اصفهان ادامه داد: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قانون قوی و جامعی وضع شده است و معمولاً این جلسات با حضور امام جمعه و فرماندار هر شهر برگزار می‌شود و در این جلسه موضوعات احصا و بررسی و اولویت‌های مشخص می‌شود و سپس بر روی آنان مطالعه و پژوهش صورت می‌گیرد.
زرگرپور با بیان اینکه پس از سال‌ها که از پیروزی انقلاب می گذرد هنوز به صورت علمی و پژوهشی با امر به معروف و نهی از منکر برخورد نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: راهکارهای کوتاه مدت به معضل خورد و متوقف شد، باید قبول کنیم که در شهرهای مختلف وضعیت تدین و تقید متفاوت است بنابراین باید به اقتضای هر شهر تصمیمات اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه مردم سلایق متفاوتی دارند، تأکید کرد: از خط قرمزها نباید عبور کنیم ولی در کنار آن باید مصادیق کثرت را هم توجه کنیم و هر دو طرف باید قبول کنند حرکت اعتدالی داشته باشند و به قانون‌مداری هم توجه شود و از همه مهم‌تر سطح تحمل ما هم باید ارتقا پیدا کند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان از قدیم‌ الایام شهری تجاری و صنعتی بوده است، خاطرنشان کرد: نساجی کاشان حرف نخست استان اصفهان را می‌زند و امسال یک سوم صادرات استان مربوط به شهر کاشان بوده است و البته صنایع هم با مشکلاتی مواجه هستند که مشکلات آنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
زرگرپور با بیان اینکه 800 واحد بحران‌زده امسال مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: در این کارگروه نخست صنایعی که وام و تسهیلات گرفته بودند، باید پاسخگو باشند و دوم واحدهای صنعتی که به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به مشکل خوردند، بررسی شدند و معتقد هستیم در این شرایط هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود و در همین راستا نیز 12 واحدی که سیستم بانکی آنان را به مزایده گذاشته بود، به صاحبان سرمایه بر‌گردانیم.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که آب شرب کاشان در صورتی که محدودیت منابع مالی برطرف شود، بهبود یا‌بد.
 استاندار اصفهان همچنین به معضل اتباع بیگانه نیز پرداخت و افزود: واحدهای صنعتی به دلیل حقوق و توقعات کمتر متقاضی همکاری با اتباع خارجی هستند وعده‌ای دیگر معتقدند مشاغل را اشغال کرده‌اند بنابراین باید بین این دو گروه تدابیری اتخاذ شود.
در پایان شورای اداری به حکم استاندار اصفهان، خاندایی به سمت معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان و قوامی‌پور به سمت معاون سیاسی امنیتی این شهرستان منصوب شدند. از نکات مهم این جلسه عدم حضور امام جمعه شهرستان بود؛ آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در واکنش به دعوت غیرقانونی یک بازیگر زن به کاشان که دارای پیشینه کشف حجاب است از حضور در جلسه شورای اداری خودداری کرد. اعتراض رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز از دیگر نکته‌های قابل ذکر این جلسه بود؛ عبدالصاحب حسینی در این جلسه با فریاد بلند ضمن انتقاد شدید از این حضور غیرقانونی خواستار برخورد جدی با عاملان این دعوت شد.

94/11/05 - 16:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن