تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816302594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره بهزیستی سوادکوه‌ شمالی مطرح کرد مساعدت مالی اداره بهزیستی سوادکوه‌ شمالی برای ترک اعتیاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره بهزیستی سوادکوه‌ شمالی مطرح کرد
مساعدت مالی اداره بهزیستی سوادکوه‌ شمالی برای ترک اعتیاد
رئیس اداره بهزیستی سوادکوه شمالی گفت: این اداره به خانواده‌هایی که دارای مشکل مالی هستند، برای حضور در کمپ ترک اعتیاد، مساعدت مالی می‌کند.

خبرگزاری فارس: مساعدت مالی اداره بهزیستی سوادکوه‌ شمالی برای ترک اعتیاد



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مریم قدمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به رسالت‌های اداره بهزیستی در مدیریت حل معضلات فرهنگی و اجتماعی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت فعالیت‌های اداره بهزیستی قرار دارد. وی از برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و افزود: برنامه آموزشی برای خانواده‌های مختلف با موضوع پیشگیری و راهکار‌های عدم ابتلا به مواد مخدر در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شده است. رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه‌ شمالی به ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی برای سه نفر از بهبودیافتگان مواد مخدر در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: مراسم جشن هفت‌سال پاکی یکی از معتادان بهبودیافته در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شده است. قدمی از برنامه‌ریزی اداره بهزیستی برای استفاده از توان علاقه‌مندان به کمک افراد آسیب‌دیده فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: شناسایی و معرفی خیران بهزیستی برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه از محور‌های فعالیت بهزیستی شهرستان است. وی از معرفی سه خیر فعال بهزیستی سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: اداره بهزیستی به خانواده‌هایی که دارای مشکل مالی هستند برای حضور در کمپ ترک اعتیاد، مساعدت مالی می‌کند. * الگو‌سازی جوانان موفق معاون فرماندار شهرستان سوادکوه‌ شمالی نیز در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه شمالی با گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل و با بیان اینکه حماسه 7 اسفند شیر‌گاه در راستای حماسه 6 بهمن آمل بوده است، گفت: در دهه فجر رویدادهای انقلاب اسلامی و خدمات انقلاب و دولت به مردم منعکس شود و برنامه‌های دهه فجر در شأن مردم سوادکوه‌ شمالی اجرا می‌شود. کیوان موسی‌پور با بیان اینکه دشمنان با همه توان در مسیر انحراف جوانان فعالیت می‌کنند، افزود: دید‌گاه‌های مردم برای مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری‌های مختلف با فعالیت و برنامه‌ریزی ادارات و نهاد‌ها محقق شود. وی با تقدیر از واحد مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ‌شهرستان سوادکوه‌ شمالی، خاطرنشان کرد: تلاش برای حل بخشی از مشکلات شهرستان سوادکوه‌ شمالی و ناهنجاری‌های مربوط به مواد مخدر در اولویت فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار دارد. موسی‌پور با بیان اینکه ادارات و نهادهای شهرستان با بضاعت اندک خود تلاش‌های قابل تقدیری را انجام می‌دهند، اظهار کرد: جوانان سوادکوه شمالی در عرصه‌های ورزشی و علمی زبانزد هستند و الگوسازی از آنان باید در دستور کار فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد. وی  از برگزاری جلسات آموزشی درباره مضرات مواد مخدر توسط ادارات و نهادهای مختلف خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان برنامه‌های مختلفی در برنامه‌ریزی فرهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌کنند.

94/11/05 - 16:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن