تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802742522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: فساد فقط در فوتبال نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دایی: فساد فقط در فوتبال نیست
سرمربی صبای قم بازی پرسپولیس را برای ادامه حضور موفق در لیگ مفید ارزیابی کرد .

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام شهداء مقابل پرسپولیس ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت همایون بهزادی و رضا احدی و ابراز خرسندی از حضور در جامی که به نام شهداء است، گفت: ما بازی سختی خواهیم داشت و مهم است برنده این بازی باشیم .
دوست دارم قهرمان شویم امیدوارم بتوانیم در این تورنمت که به نام شهدا مزین است صبا قهرمان شود و تمام سعیمان را خواهی کرد مطمئنا بازی خوبی برای ما خواهد بود که خود را محک بزنیم و بازی لیگ با گسترش اماده کنیم. سعی داریم بازی خوبی انجام دهیم و دیدار تماشاگر پسندی باشد. امیدواریم بتوانیم خودمان را اماده تر از گذشته کنیم. هدف اصلی ما نتیجه گرفتن در لیگ است. این دو دیدار تدارکاتی خوب جام شهدا خیلی می تواند در لیگ به ما کمک کند. امیدوارم بازی پرسپولیس خوب باشد که در لیگ کمکمان کند.
هدف ما آسیایی است اما به قهرمانی هم فکر می کنیم از نظر اخلاقی و فنی بازیکنان خوبی داریم. بازیکنان باید مکمل هم باشند. با این حال  چهار پنج تیم می توانند قهرمان شوند .هدف اول ما حضور در آسیا است اما قهرمانی هم چیزی نیست به ان فکر نکنیم. بازیکنانمان خود را باور داشته باشند می توانیم به این مهم برسیم.
پیش بینی بازی فردا امیدواریم فردا هر دو تیم و طرفداران بازی خوبی ببینند و بازی خوبی انجام دهند.
بازیکن خارجی می گیریم سعی کردیم در حد توان تیم را در حد توان تقویت کنیم. به جز یکی دو نفر همه را جذب کردیم.  بازیکن خارجی ای که در تمریناتمان حضور دارد ، اگر  به درد ما بخورد قطعا می گیریم.
فساد فقط در فوتبال نیست مسئله ای است که همه به آن باور داریم و چنین اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد. ما سال هاست که می گوییم کو گوش شنوا ؟ زیاد حرف بزنی خود ادم را متهم می کنند و انگ میز نند. از زمان مربیگری تیم ملی خیلی چیزها تا حالا دیدم.روی دیگر فوتبال را شناختم. متاسفانه فشار در همه جا هست. ما تنها نمی توانیم بگوییم فقط در فوتبال فشار به افراد داریم. افرادی که کار اجرایی انجام میدهند. فساد فوتبال را هیچکس نمی تواند رد کند ولی در خیلی جاها فساد داریم .اما ای کاش نسبت به تمام سازمان ها و تمام ارکان اجرایی چنین مسئله ای باشد و مجلس حتی وزارتخانه ها را نیز مورد تحقیق قرار دهد. متاسفانه همه جوره فوتبال را می کوبیم و این یک مدل دیگر است. خودم خوشحالم این اتفاق بیفتد. شاید 10 سال است خودم این مسائل را مطرح می کنم. همواره ام مورد حمله خیلی افراد قرار گرفتیم. لازم بود مجلس به این مسئله بپردازد ولی خواهش می کنم در جاهای دیگر که فساد است نیز بپردازند. فوتبال فقط یک هزارم فساد درجاهای دیگر را ندارد . باید به تمام جوانب مملکت نگاه کنیم . امیدواریم این آغازی برای بقیه وزارت خانه ها و ارگان ها باشد که بتوانیم حق الناس را بگیریم و بیت المال هدر نرود.
انتقاد از تیم امید فایده ندارد خسته نباشید می گویم به  کسانی که زحمت کشیدند برای تیم ملی امید. ما باید خیلی چیزها را درست کنیم و بعد به تیم ملی امید بپردازیم. قبل از اینکه بازی ها شروع شود و گروه بندی صورت گیرد باید نظرات را از ما می پرسیدند. بایداز کسانی که در فوتبال زحمت کشیدند استفاده می کردند. الان که تیم ملی امید حذف شده من کادر فنی آقای خاکپور را بکوبم؟ برای کسانی که در تیم ملی امید زحمت کشیدند خسته نباشید می گویم ولی ما باید قبل از اینکه مدیریت و کادر فنی تیم امید را بچینیم باید نظرات و انتقادات سازنده را بخواهیم . الان چه انتقادی کنم؟
بچه‌های تیم ملی امید خیلی زحمت کشیدند و امیدوارم در مراحل زندگیشان موفق شوند.



11:40  1394/11/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن