تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشو: تیم‌داری اصفهان در لیگ موجب اشتغال‌زایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشو:
تیم‌داری اصفهان در لیگ موجب اشتغال‌زایی می‌شود
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشو گفت: ادامه فعالیت ورزشی برای همه ورزشکاران روزی به حد «غیرممکن» می‌رسد و ایجاد شغلی مناسب برای گذران زندگی این قهرمانان در دوران وداعشان با ورزش ضروری است.

خبرگزاری فارس: تیم‌داری اصفهان در لیگ موجب اشتغال‌زایی می‌شود



محسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من مدت 15 سال است که بازیکن تیم ملی هستم و در این ورزش برایم بسیار هزینه شده تا به اینجا رسیده‌ام اما در عین‌ حال باید یادآور شوم برای زندگی آینده‌ام و در آن سنی که دوران ورزشی‌ام به سر خواهد آمد، لازم است از همه لحاظ آسودگی خاطر داشته باشم. وی افزود: به همین منظور بهتر است مسئولان در ایجاد شغل و کار برای آینده تمام قهرمانان در عرصه ورزش فکری کرده و دقت نظر کافی را داشته باشند. قهرمان دوئلین و دارنده مدال طلای آسیایی و جهانی تصریح کرد: در اصفهان نیز مسئولان ورزش استان می‌توانند از هم‌اکنون با کاریابی برای قهرمانان تمام رشته‌های ورزشی در سطح استان اصفهان، تأمین بودن این ورزشکاران را در زمان کنار رفتن از ورزش و دیده نشدن تضمین کنند. وی خاطر نشان کرد: من در حال حاضر سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی بوشهر در عسلویه در لیگ برتر (تالوی آقایان) هستم و با توجه به تک‌بعدی شدن باشگاه‌های اصفهانی در برخی رشته‌های خاص باید بگویم اگر اصفهان در تیم‌داری در لیگ برتر دقت داشت، هم یک نوع اشتغال‌زایی صورت می‌گرفت و هم از رفتن بسیاری از بازیکنان و مربیان به‌ جاهای دیگر جلوگیری به عمل می‌آمد. احمدی ادامه داد: در واقع برای ووشو در اصفهان بستر و محیط مناسب فراهم است تنها چیزی که نیاز دارد اسپانسر و توجه مسئولان ورزش استان به رزمی‌کاران تلاشگر و قهرمان این رشته در کل استان اصفهان است.

94/11/05 - 08:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن