تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای توافق هسته ای فصل نوینی به روی کشورهای منطقه گشوده است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای توافق هسته ای فصلی نوین برای ارتقای همکاری ها میان ایران و کشورهای منطقه گشوده و کشورهای منطقه با بهره گیری از شرایط پس از توافق وین می توانند گام های اساسی برای رفع تهدیدهای مشترک از جمله تروریسم و افراط گرایی و نیز کمک به توسعه و پیشرفت منطقه بردارند.
به گزارش ایرنا، دکتر علی لاریجانی دیروز در نشست افتتاحیه روسای یازدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی سخن می گفت، افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از 12 سال مذاکره و مقاومت توانست یکی از پر فراز و نشیب ترین مقاطع تاریخی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و حقوق هسته ای اش را تثبیت کند.
وی اضافه کرد: توافق هسته ای در واقع پیروزی دیپلماسی و نفی تهدید و تحریم بود و کارآمدی راه کارهای مسالمت آمیز حل و فصل اختلافات را بیش از پیش به منصه ظهور رساند.
لاریجانی در ادامه سخنانش، گفت: در حین مذاکرات هسته ای شنیدیم که یکی از کشورهای منطقه به یک قدرت بزرگ اصرار می کرد که مذاکرات را به عقب بیاندازد تا قیمت نفت را پایین بیاورند؛ آنها (با پایین آوردن قیمت نفت) به همه کشورهای اسلامی لطمه زدند.
وی افزود: ایران اتکایی به ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن