تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای نگهبان در برابر فشار افراد وابسته به اردوگاه دشمن استوار بماند/ جلوگیری از نفوذ، وظیفه اصلی شورای نگهبان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: جمعی از طلاب و دانشجویان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای، از اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت افراد فاقد صلاحیت، حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ساری، جمعی از طلاب و دانشجویان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای، از اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت افراد فاقد صلاحیت، حمایت کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است.
بسمه تعالی
محضر مبارک دبیر و اعضای محترم شورای نگهبان
سلام علیکم؛ با درود و سلام به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و با آرزوی سلامتی و طول عمر پربرکت سکاندار نظام مقدس اسلامی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همه خدمتگزاران صادق به نظام و ولایت.
همان طور که مستحضرید انتخابات در نظام اسلامی از مظاهر مردم سالاری دینی و تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور می باشد و بر اساس تاکیدات مکرر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری ورود افراد ناصالح در ارکان تصمیم گیری نظام باعث خدشه در حرکت نورانی این نظام الهی می شود.
لذا بر خود فرض می دانیم از اقدام انقلابی و الهی و بی طرفانه آن شورا و هیات محترم مرکزی نظارت بر انتخابات در امر مهم تعیین صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی تشکر کرده و آن را از مصادیق بارز فرمایش حضرت آقا در حراست از حق الناس و جلوگیری از نفوذ ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن