تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: از کسب سه امتیاز خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کلوپ: از کسب سه امتیاز خوشحالم
سرمربی لیورپول از پیروزی تیمش در لحظات پایانی خوشحال است.
 
 
خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، لیورپول در هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در دقایق پایانی برابر نوریچ پیروز شد. این دیدار پرگل، پنج بر چهار به نفع شاگردان یورگن کلوپ تمام شد.
 
روبرتو فیرمینو (دو بار)، جردن هندرسون، جیمز میلر و آدام لانانا گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.
 
کلوپ پس از پایان بازی گفت: اشتباه‌های زیادی داشتیم. اگر شما پنج بر چهار پیروز شوید، خاطره خوشی را به ثبت خواهید رساند اما به نظر من این‌چنین نیست.
 
چهار گل از ضربات کاشته دریافت کردیم. گاهی اتفاقات این‌چنینی می افتد. در زندگی نیز اگر یک مشکل را حل کردید، مشکل بعدی پیش‌رویتان قرار خواهد گرفت. البته در دفاع نسبت به حریف بهتر بودیم.
 
سرمربی لیورپول در ادامه افزود: بدون شک از این شرایط راضی و خوشحال نیستم اما از کسب سه امتیاز خوشحال شدیم. تساوی می‌توانست نتیجه‌ عادلانه‌ای برای هر دو تیم باشد.
 
لانانا پس از به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش، به سمت نیمکت رفت و در شادی پس از گلش، عینک کلوپ را شکست. کلوپ در این‌باره گفت: در آن لحظه چیزی نمی‌دیدم. همیشه یک عینک دیگر همراهم دارم اما نتوانستم آن را پیدا کنم. خیلی سخت است با عینک بدون شیشه چیزی را دید.
 
او در پایان گفت: زمانی که برای اولین بار به همراه دورتموند، بایرن مونیخ را شکست دادیم، نوری شاهین، عینک من را شکست. امروز نیز آدام این کار را کرد.  
 






تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن