تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813155075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای تندیس زرین مدیریت مالی ایران به بانک تجارت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعطای تندیس زرین مدیریت مالی ایران به بانک تجارت
جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای ششمین سال متوالی به بانک تجارت اهدا شد.
آفتاب : به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در ششمین دوره همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک تجارت به عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی بار دیگر تندیس زرین و لوح تقدیر مدیریت مالی کشور را کسب کرد.

در این مراسم که با سخنرانی دکتر هاشمی وزیر بهداشت و حضور دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری و دکتر قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه بود، فهیم هاشمی رئیس هیات مدیره بانک تجارت، تندیس زرین و لوح تقدیر این دوره را دریافت کرد. بانک تجارت طی پنج سال گذشته نیز موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود.

دکتر هاشمی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این همایش، ضمن تبریک لغو تحریم‌‌ها و اجرای برجام به مدیران مالی کشور، اداره کشور توسط دولتمردان و مدیران مالی در شرایط تحریم را شایسته قدردانی دانست.

ششمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور مدیران مالی ارشد کشور یکشنبه چهارم بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

بانک تجارت یکی از بانکهای مشمول اصل 44 قانون اساسی است و صورت‌های مالی این بانک همواره به صورت شفاف در مجامع عمومی به تصویب رسیده و استحکام ترازنامه‌های آن مورد تقدیر مدیران ارشد اقتصاد کشور قرار گرفته است. بانک تجارت همچنین تنها بانک ایرانی است که موفق به کسب رتبه از سوی موسسه مالی CapitalIntelligence شده و توانمندی این بانک در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک مورد تائید قرار گرفته است.








تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن