تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815081802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر جشنواره شیخ بهایی خبر داد تمدید مهلت ثبت‌نام بخش طراحان کسب‌وکار جشنواره ملی شیخ بهایی تا 15 بهمن‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر جشنواره شیخ بهایی خبر داد
تمدید مهلت ثبت‌نام بخش طراحان کسب‌وکار جشنواره ملی شیخ بهایی تا 15 بهمن‌
دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: مهلت ثبت‌نام بخش طراحان کسب‌وکار این جشنواره که تا پایان دی‌ماه بود تا 15 بهمن تمدید شد.

خبرگزاری فارس: تمدید مهلت ثبت‌نام بخش طراحان کسب‌وکار جشنواره ملی شیخ بهایی تا 15 بهمن‌



کوروش خسروی دارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این‌که جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از 23 تا 25 اردیبهشت‌ماه سال آینده، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام بخش طراحان کسب‌وکار که یکی از بخش های سه‌گانه جشنواره شیخ بهایی است تا 15 بهمن تمدید شد. وی افزود: در این بخش از جشنواره افراد طرح کسب‌وکار خود را می‌نویسند و در جشنواره شرکت می‌دهند تا توانایی آن‌ها برای نگارش و تبدیل یک ایده نوآورانه به یک طرح کسب‌وکار برای تجاری‌سازی، به رقابت گذاشته ‌شود. دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه این بخش از جشنواره به دو قسمت المپیاد طرح کسب‌وکار دانشجویی و طراحان کسب‌وکار آزاد تقسیم شده، ادامه داد: از دوره یازدهم جشنواره به‌منظور افزایش ضریب نفوذ محتوای طرح کسب‌وکار در سطح کشور به‌ویژه در بین دانشجویان،­ اولین المپیاد طرح کسب‌وکار دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار گردید؛ در این المپیاد پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه‌های سطح کشور با این جشنواره همکاری می‌نمایند. وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های مختلف در این رقابت شرکت کنند اما باید توجه داشته باشند که باید کسب‌وکاری که مطرح می‌کنند مبتنی بر دانش و یک فناوری نو و خلاقانه باشد. خسروی در رابطه با مراحل داوری این جشنواره توضیح داد: مراحل ابتدایی داوری طرح‌ها عبارت است از «بررسی رعایت اصول و ساختار نگارش طرح کسب‌وکار و سطح فناوری» و «بررسی نوآوری و فناوری، ساختار، محتوای طرح و عملیاتی بودن فناوری به‌کار گرفته شده در آن و پرداختن به جزییات هر یک از سرفصل‌های طرح کسب‌وکار»؛ پس از طی چندین دوره داوری تخصصی بر روی طرح‌ها، تعدادی به‌عنوان کاندیدا به مرحله سوم راه می‌یابند. وی اضافه کرد: در مرحله سوم داوری، از کاندیداها دعوت به عمل می‌آید تا در حضور داوران به مدت یک ساعت طرح خود را معرفی و به سؤالات داوران پاسخ گویند؛ این بخش از فرآیند داوری، تحت عنوان داوری نهایی و بر اساس زمان‌بندی مشخص در ایام برگزاری جشنواره انجام و نتیجه نهایی از هر بخش به شورای علمی منعکس می‌شود. دبیر این دوره از جشنواره شیخ بهایی خاطر نشان کرد: دوازدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی 23 تا 25 اردیبهشت‌ماه سال آینده و به میزبانی شهرک علمی تحقیقاتی برگزار می‌شود که طی آن مرحله نهایی داوری و تقدیر از نفرات برتر بخش طراحان کسب‌وکار انجام می‌شود. به گزارش فارس، جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و فن‌آفرینی و شناسایی و تشویق ایرانیان فن‌آفرین سراسر جهان، از سال 1382 در اردیبهشت هر سال و همزمان با سالروز بزرگداشت «شیخ بهایی» در اصفهان برگزار می‌شود، این جشنواره در بخش مسابقه‌ای، شامل شناسایی برترین فن‌آفرینان، برترین طراحان کسب‌وکار و برترین حامیان فن‌آفرین است.

94/11/04 - 14:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن