تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: ایجاد اشتغال نیازمند توسعه سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار کرمانشاه: ایجاد اشتغال نیازمند توسعه سرمایه گذاری است استان‌ها > کرمانشاه - ایرنا نوشت:استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و فرصت های جدید شغلی با توسعه سرمایه گذاری به دست می آید و سایر رویکردها چندان منتج به اشتغال پایدار نمی شوند.

اسدالله رازانی عصر روز شنبه در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این نکته که برنامه ها و کارهای زیادی را می توان در این حوزه انجام داد افزود: باید قابلیت هایی که در مناطق مختلف وجود دارند را هدایت کرد و به آن ها سمت و سو داد تا سرمایه گذاری های صورت گرفته منجر به توسعه اشتغال شود. وی با اشاره به برنامه های سال های گذشته در حوزه اشتغال اظهار کرد: طی سال های گذشته توجه بسیاری به توسعه مشاغل خرد و زودبازده صورت گرفت که متأسفانه نتیجه چندان مطلوبی برای اشتغال کشور در پی نداشت. رازانی افزود: توسعه سرمایه گذاری با توجه به قابلیت هایی که در مناطق مختلف وجود دارد می تواند زمینه اشتغال بیشتر در کشور را فراهم کند. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اظهار کرد: دولت با فرض ایجاد یک میلیون اشتغال تا پایان دوره چهار ساله به برنامه ریزی در این حوزه پرداخته و همچنین به دنبال تک رقمی کردن نرخ بیکاری در کشور می باشد که این عدد بسیار قابل توجهی است. عیسی منصوری در ادامه به تشریح برنامه های اشتغال در کشور پرداخت و گفت: دولت در کوتاه مدت به دنبال رونق صنایع کوچک است که 80 درصد اشتغال کشور را تأمین می کنند. وی اظهار کرد: تقویت صنایع بزرگ تر برنامه میان مدت ماست و در دراز مدت نیز به دنبال توسعه بنگاه های دانش بنیان در کشور هستیم که از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای اشتغال زایی برخوردار هستند. وی در ادامه از برنامه های دولت برای حمایت از توسعه گردشگری در کشور خبر داد و گفت: سرعت ایجاد اشتغال در بخش گردشگری 5/2 برابر سایر حوزه ها هست که این یک ویژگی بسیار قابل توجه است. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با مطالعاتی که در باره پتانسیل ها و مزیت های استان کرمانشاه در ابعاد مختلف صورت گرفته گردشگری سلامت به عنوان یک مزیت مهم در کرمانشاه شناسایی شده است. منصوری همچنین عنوان کرد: با برنامه هایی که در نظر گرفته ایم به دنبال تبدیل گردشگری سلامت به یک مزیت منحصر به فرد برای استان کرمانشاه هستیم تا دیگر صنایع نیز به تدریج در کنار آن رونق بگیرند.



یکشنبه 4 بهمن 1394 - 12:12:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن