تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820678058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار گلستان خبر داد تدوین برنامه‌های شهرداری گلستان بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار گلستان خبر داد
تدوین برنامه‌های شهرداری گلستان بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
شهردار گلستان با بیان اینکه برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در این عرصه استفاده کنیم، گفت: این سیاست‌ها مبنای برنامه‌ریزی آتی شهرداری گلستان در نظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تدوین برنامه‌های شهرداری گلستان بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، بهروز کاویانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مدیریت فرهنگی و اجتماعی و سالن همایش‌های فرهنگسرای قرآن و عترت شهر گلستان در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت شهری عزم جدیس برای توسعه فعالیت های فرهنگی در شهر دارد و این برنامه ها در حال تدوین است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای جذب نوجوانان و جوانان برای فعالیت های فرهنگی افزود: با توجه به جمعیت 300 هزار نفری شهر و با وجود قومیت های متنوع می توان با مدیریت صحیح و ایجاد مشوق های لازم اقدامات چشم گیری در فعالیت های فرهنگی انجام داد.

شهردار گلستان تاکید کرد: مدیریت شهری توجه جدی بر ایجاد بسترهای لازم به منظور کاهش آسیب های اجتماعی دارد و پیرو این امر نیز باید برنامه ریزی مدون و ویژه ای تدوین شود.

وی با ضروری خواندن توجه جدی به به اقتصاد مقاومتی در تدوین برنامه های کوتاه و بلند مدت در مدیریت شهری گفت: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌هایی جامع و فراگیر است که باید در اجرا نیز با همین جامعیت و فراگیری تحقق یابد.  

شهردار گلستان با بیان اینکه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان در این عرصه استفاده کنیم، افزود: تنها راه حل رفع مشکلات ما در امور اقتصادی اجرای دقیق بندهای سیاست اقتصاد مقاومتی است و این  سیاست ها مبنای برنامه ریزی آتی شهرداری گلستان در نظر گرفته خواهد شد.

کاویانی تاکید کرد: برای تحقق ساختن سیاست های اقتصاد مقاومتی باید انگیزه‌های انقلابی و مردمی و اعتقاد لازم و کافی میان مدیران به خصوص در شهرداری گلستان وجود داشته باشد و مدیرانی که این انگیزه و اعتقاد لازم را داشته باشند موفق خواهند بود.
وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مشارکت مردم و چگونگی مردمی کردن اقتصاد است تصریح کرد: باید محورهای اصلی این سیاستها با استدلال صحیح و منطقی برای مردم بیان شوند تا به تدریج در بخشهای مختلف جامعه رسوخ پیدا کند و به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

94/11/04 - 11:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن