تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج لیگ بسکتبال NBA


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نتایج لیگ بسکتبال NBA
در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، کلیولند کاوالیرز با سرمربی جدید خود به شیکاگو باخت.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، صبح امروز (یک‌شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند پس از اخراج سرمربی خود هم به شیکاگو بولز در سالن کوئیکن لونز شهر کلیولند باخت تا نشان دهد فقط سرمربی این تیم عوض شده است.

شیکاگو با 25 امتیاز، 10 ریباند و 6 پاس گل پائو گسول، سنتر اسپانیایی خود موفق شد کلیولند را شکست دهد. برای تیم میزبان هم لبران جیمز 26 امتیاز، 13 ریباند و 9 پاس گل داشت.

تیم فینیکس سانز در سالن «تاکینگ استیک ریسورت» بر میهمان خود آتلانتا هاوکس غلبه کرد. آرچی گودوین، گارد 22 ساله سانز با یک پرتاب 3 امتیازی در فاصله یک دهم ثانیه به پایان بازی توانست تیمش را برنده راهی رختکن کند.

تیم لیکرز نیز با قبول شکست مقابل پورتلند همچنان در انتهای جدول کنفرانس غرب قرار دارد. کوبی برایانت در این دیدار 24 دقیقه بازی کرد و 10 امتیاز برای برای لیکرز کسب کرد. دامین لیلیارد نیز 36 امتیاز برای پورتلند به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

ایندیانا 97 – ساکرامنتو 108
لیکرز 103 – پورتلند 121
آتلانتا 95 – فینیکس 98
دیترویت 101 – دنور 104
ممفیس 101 – مینه‌سوتا 106
شیکاگو 96 – کلیولند 83
نیویورک 84 – شارلوت 97
میلواکی 99 – نیواورلینز 116

در پایان بازی‌های امروز، تیم‌های کلیولند، تورونتو و شیکاگو در صدر کنفرانس شرق و بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس قرار دارند. در کنفرانس غرب نیز تیم‌های گلدن استیت، سان آنتونیو و اوکلاهماسیتی در صدر هستند و مینه‌سوتا و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.




10:39  1394/11/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن