تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با اعطای حکمی، علی محمد سلطانی را به عنوان رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، عی محمد سلطانی را به عنوان رییس مرکز فناوری های راهبردی همگرا معاونت علمی را منصوب کرد.
در بخشی از متن حکم دکتر ستاری آمده است:
« ارتقای نقش آفرینی حوزه های مختلف فناوری برای دستیابی به محصولات نوظهور و با اثرات اقتصادی و اجتماعی بالا، یکی از اهداف و وظایف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
امید می رود با سیاست گذاری و برنامه ریزی قوی و پویا، زمینه را برای شناسایی و توسعه ظرفیت های کشور در این زمینه فراهم آورید و این ظرفیت ها را با سازوکارهای نتیجه گرا شکوفا سازید. »
براساس این گزارش، سلطانی، دانش آموخته مدیریت تکنولوژی است و سال 1380 کمیته مطالعات فناوری نانو با مدیریت وی در دفتر همکاری های فناوری ریاست جمهوری شکل گرفت.
از 1382 این کمیته به دبیرخانه ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی تبدیل شد، سلطانی مدیریت این ... [ مشاهده متن کامل خبر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری]
[مشاهده در: www.isti.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن