تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دفتر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران در منطقه آزاد ارس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: دفتر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران با هدف حمایت از صادرکنندگان ارس با بیمه و تضمین سرمایه گذاری های آنان و ارائه تسهیلات صادراتی به منظور توسعه صادرات ایجاد شده است.
به گزارشخبرگزاری صدا و سیما ،دفتر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران به عنوان رابط صندوق ضمانت صادرات با هدف حمایت و پشتیبانی از صادرکنندگان ارس از طریق بیمه و تضمین اعتبارات و سرمایه گذاری های آنان ، ارائه خدمات صادراتی و تسهیلات لازم به منظور توسعه صادرات ایجاد شده است.
مدیرگسترش و تسهیل تولید و امور بانک و بیمه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: این صندوق در پنج منطقه آزاد و 2 منطقه ویژه در قالب کارگزاری یا رابط فعالیت می کند.
علی خرمالی افزود: با اقدامات صورت گرفته، شرکت های بیمه برای ادامه فعالیت در محدوده مناطق آزاد ملزم به استقرار شعب خود را در این مناطق هستند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس نیز با اشاره به اهمیت توسعه تولید و صادرات در برنامه ششم توسعه کشور، حمایت از تولید برمبنای صادرات را از استراتژی های سازمان منطقه آزاد ارس اعلام کرد.
محمد باقر زاده گفت: فرصت های خوبی برای توسعه صادرات به وجود آمده است و عملی شدن برجام می تواند به رونق اقتصادی بیش از پیش مناطق آزاد منجر شود.
منطقه آزاد ارس با وسعت 51 هزار هکتار در نقطه صفر ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]
افتتاح دفتر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران در منطقه آزاد ارس






شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن