تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی اشتباه کودکانه گل خوردیم/ بازی با پرسپولیس حساسیت خاصی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: علی دایی: روی اشتباه کودکانه گل خوردیم/ بازی با پرسپولیس حساسیت خاصی ندارد علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن درباره این بازی صحبت کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن ساعت 16:58

خبرگزاری پانا+علی دایی

به گزارش خبرگزاری پانا، علی دایی اظهار کرد: ما شروع خوبی نداشتیم و روی یک اشتباه کودکانه گل دریافت کردیم اما در ادامه هرچه از بازی گذشت خودمان را پیدا کردیم. برای ما مهم این بود که بعد از این تعطیلات بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. موقعیت‌های خوبی را روی دروازه خلق کردیم و در نهایت توانستیم با استفاده از آنها به پیروزی برسیم. سرمربی تیم صبای قم ادامه داد: بعد از وقفه‌ای که در لیگ افتاده، بهترین موقعیت بود که بتوانیم یک بازی سنگین انجام دهیم و خود را برای ادامه لیگ آماده کنیم. از بعد از گلی که خوردیم ما تیم برتر میدان بودیم و توپ را در اختیار داشتیم و خوشبختانه توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و به فینال برویم. دایی افزود: جا دارد که از مسئولان لیگ بابت برگزاری این بازی‌ها تشکر کنم. او در پاسخ به سوالی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: حساسیت خاصی در مورد این بازی وجود ندارد. ما خود را آماده بازی‌های لیگ می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با پرسپولیس بازی خوبی را داشته باشیم. ان‌شاءالله بازیکنانی که به تازگی گرفتیم، به دردمان بخورند و بتوانیم بهتر از نیم فصل اول کار کنیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن