تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جو بایدن: آماده حل بحران سوریه از راه نظامی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جو بایدن: آماده حل بحران سوریه از راه نظامی هستیم
معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: آماده‌ایم اگر راه‌حل سیاسی در سوریه شکست بخورد از راه نظامی بحران این کشور را حل و فصل کنیم.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره؛ "جو بایدن،" معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ما آماده این هستیم که در صورت عدم امکان حل سیاسی بحران سوریه راهکار نظامی را در پیش بگیریم.


وی گفت: واشینگتن این مسئله را درک می کند که ترکیه حزب کارگران کردستان این کشور (پ.ک.ک) را تهدیدی مثل داعش برای خود می‌داند.


"احمد داوود اوغلو،" نخست‌وزیر ترکیه نیز تصریح کرد: ما درباره مداخله روسیه و بمباران هوایی و تاثیر این حملات در جنگ علیه تروریسم صحبت کردیم. همچنین درباره حساسیت مسئله مبارزه با تروریسم در ترکیه و رابطه پ.ک.ک با حزب اتحاد دموکراتیک سوریه صحبت کردیم.


وی گفت: حضور نیروهای ما در منطقه بعشیقه عراق با هماهنگی مسئولان عراقی صورت گرفته و این نیروها شایستگی خود را در مقابله با تروریسم نشان دادند. 


اوغلو بر مخالفت خود با حضور گروه های مسلح در هر کشوری در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: مابه هیچ گروهی اجازه نمی دهیم که خارج از چارچوب ارتش ملی ما سلاح به دست بگیرد.


وی تاکید کرد: ما اجازه عبور افراد مسلح یا انتقال سلاح از مرزهایمان را نمی دهیم. ما برای مبارزه با تروریسم تلاش می کنیم و با آمریکا درباره جنگ علیه داعش دیدگاه یکسانی داریم.







۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن