تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه سنگین کشتی‌گیران در بهمن ماه؛ شرکت در ۵ تورنمنت فرنگی و آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
برنامه سنگین کشتی‌گیران در بهمن ماه؛ شرکت در ۵ تورنمنت فرنگی و آزاد
تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور قدرتمند در بازی‌های المپیک 2016 برزیل در بهمن ماه سال جاری در ۵ تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: برنامه سنگین کشتی‌گیران در بهمن ماه؛ شرکت در ۵ تورنمنت فرنگی و آزاد



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، فرنگی‌کاران کشورمان 10 و 11 بهمن ماه راهی جام وهبی امره ترکیه می‌شوند و آزادکاران در همین زمان در تورنمنت بین‌المللی پاریس در فرانسه شرکت می‌کنند. فرنگی‌کاران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود 17 و 18 بهمن ماه در جام زومباتلی مجارستان به میدان می‌روند و آزادکاران روزهای 24 و 25 بهمن ماه در تورنمنت بین‌المللی کیف در اوکراین شرکت خواهند کرد. شرکت در تورنمنت بین‌المللی الکساندر مدوید بلاروس در روزهای 29 و30 بهمن ماه در مینسک دیگر برنامه آزادکاران در بهمن ماه است. در کنار این موضوع فرنگی‌کاران جوان روزهای 10 و 11 بهمن ماه در جام نیکولا پتروف بلغارستان شرکت می‌کنند و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان نیز روزهای 28 بهمن ماه تا 2 اسفندماه در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایلند شرکت می‌کنند.

94/11/03 - 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن