تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820684342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز تاوان برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را می‌دهیم ابرقویی‌نژاد: فوتسالی‌ها هیچ درخواستی ندادند/ یکبار میزبانی آسیا برای هفت پشت‌مان بس است!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هنوز تاوان برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را می‌دهیم
ابرقویی‌نژاد: فوتسالی‌ها هیچ درخواستی ندادند/ یکبار میزبانی آسیا برای هفت پشت‌مان بس است!
رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: مسئولان فوتسال هیچ درخواستی را مینی بر برگزاری اردو در اصفهان به ما ندادند.

خبرگزاری فارس: ابرقویی‌نژاد: فوتسالی‌ها هیچ درخواستی ندادند/ یکبار میزبانی آسیا برای هفت پشت‌مان بس است!



علی اکبر ابرقویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردو در اصفهان درخواستی داده و این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان اصفهانی برای برپایی این اردو در اصفهان درخواست پول کرده‌اند، اظهار داشت: به هیچ عنوان من در جریان این موضوع نیستم، درخواستی از سوی مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال برای برپایی اردوی تیم ملی فوتسال به ما داده نشده است. وی در مورد اینکه برای برپایی اردو باید با رئیس هیأت فوتبال هماهنگی صورت بگیرد، گفت: طبق روال، باید اینگونه باشد اما در فدراسیون و فوتسال ما کدام امر طبق روال انجام می‌شود؟! همانطور که گفتم این مسئله را من اولین بار است که از شما می‌شنوم. هیچ درخواستی به ما داده نشده است. رئیس فوتبال استان اصفهان در مورد اینکه آیا این استان حاضر است بار دیگر میزبانی رقابت‌هایی چون جام باشگاه‌های آسیا را برعهده بگیرد، گفت: خیر، به هیچ عنوان، همان یکبار هم میزبان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا بودیم برای هفت پشت‌مان بس است! ابرقویی نژاد در مورد اینکه آیا فقط از فوتسالی‌ها دلخور است؟ گفت: بله، مسئولان ای‌اف‌سی و مسئولانی که در ایران قرار بود اقداماتی را انجام بدهند هیچ کاری نکردند، جدای از تمام گرفتاری‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، از لحاظ مالی هم بسیار با مشکل روبه‌رو شدیم که هنوز هم تاوان آن را پس می‌دهیم. وی در مورد اینکه این شائبه به وجود می‌آید که به علت همین دلخوری از تیم ملی فوتسال درخواست پول شده است، گفت: همانطور که گفتم، به من هیچ درخواستی داده نشده و من در جریان این موضوع نیستم.

94/11/03 - 10:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن