تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس: خادمی ملت برای مسئولین افتخاری بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس:
خادمی ملت برای مسئولین افتخاری بزرگ است
نماینده مردم شهرستا‌ن‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خادمی این ملت برای هر مسئولی افتخاری ارزشمند است.

خبرگزاری فارس: خادمی ملت برای مسئولین افتخاری بزرگ است



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، ابراهیم نکو صبح امروز بنا به دعوت اعضای مجمع‌الذاکرین شهر گلستان در جمع آنها حاضر شد و به کلیه موارد مطروحه از جمله مسائل و مشکلات و نیز برخی ابهامات پاسخ داد. وی ضمن قدردانی از بزرگ خاندان بیگدلی و یکی از جانبازان و رزمندگان ارزشمند هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: نباید هیچ‌وقت ایثارگری و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم را از ابتدای پیروزی این انقلاب به‌ویژه در جریان هشت سال دفاع مقدس فراموش کنیم، چراکه آنها با نثار جان خود توانستند از آرمان‌های بلند این انقلاب در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح حفاظت کنند. نماینده مردم شهرستا‌ن‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امنیت و آسایش امروز کشورمان را مدیون خون شهدایی هستیم که بی‌ادعا جان خود را در مسیر تداوم راه این انقلاب نثار کردند. وی در ادامه همچنین خادمی ملت ایران را برای هر مسئول افتخاری ارزشمند دانست و تصریح کرد: امروز مسئولین که در پشت میزهای مدیریت قرار گرفته‌اند باید به این امر افتخار کنند و وظیفه خود را بسیار سنگین بدانند که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستند، چراکه هر گام ارزشمند آن عبادت بزرگی محسوب می‌شود.

نکو در ادامه بر لزوم توجه به مطالبات بر حق مردم در ابعاد گوناگون تأکید کرد و افزود: نباید در راستای پیگیری مطالبات برحق شهر و شهروندان لحظه‌ای عقب‌نشینی کنیم، چراکه این روند می‌تواند منجر به ایجاد نارضایتی عمیق در بین مردم شود. وی برخی نگرانی و انتقادات شهروندان را در خصوص مشکلات آب و فاضلاب شهری و نیز هدایت آب‌های سطحی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: خرسندیم از اینکه امروز شهروندان مسائل و مشکلات را با اشرافیت تمام رصد می‌کنند و شکستگی‌های پی در پی لوله‌های آب شهری از جمله معضلاتی بود که در زمان سفر رئیس جمهور به منطقه جزء درخواست‌های برحق مردم از وی گنجانده‌ شد که با اختصاص بودجه کلان امیدوارم دیگر شاهد چنین روندی نباشیم. در ادامه همچنین یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان به تشریح برخی اقدامات این شورا پرداخت و گفت: پیگیری مطالبات برحق شهروندان از دغدغه‌های اساسی شورای اسلامی شهر است که این روند در اولویت کارهای این نهاد مردمی قرار دارد. محسن بیگدلی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات قابل توجه نماینده مردم شهرستان در خانه ملت اظهار کرد: ابراهیم نکو که با حسن اعتماد مردم در دوره نهم به خانه ملت راه یافت انصافاً تلاش‌های قابل توجه‌ای در راستای خدمات‌رسانی به مردم داشته است. وی بیان کرد: شهرستان بهارستان و رباط کریم در دوره نهم فعالیت مجلس برخلاف دوره‌های قبل، از اتحاد و همدلی بالایی در بین مسئولین و مردم برخوردار بود که همین رفتارهای با تدبیر موجب شده است تا یک مدیر خدمت‌رسان در شهرستان ثبات مدیریتی داشته باشد. عضو شورای اسلامی شهر گلستان تصریح کرد: یکی از افتخارات بزرگ آقای نکو مردمی بودن وی و عدم انتقال محل سکونت خود از میان همین شهروندان است. وی در پایان متذکر شد: تداوم سازندگی و روند رو به رشدی هم‌اکنون در سطح شهر وجود دارد که نقش نماینده در این راستا کاملاً قابل تقدیر است، چراکه وی با پیگیری استانی و کشوری خویش توانسته است تا به این مسیر رشد پرشتابی ببخشد.

94/11/03 - 10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن