تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سولانا:می خواهم همین امروز با لاریجانی حرف بزنم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سولانا:می خواهم همین امروز با لاریجانی حرف بزنم باب مذاكره باز است، اجازه دهید از این مسیر استفاده کنیم زیرا ما تصمیم داریم تا جایی که امکان داردسخاوتمندانه عمل کنیم .  عصرایران - تنها یک روز پس از تصویب سومین قطعنامه شورای امنیت علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران ، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار ادامه مذاکرات با تهران شد.

به گزارش عصرایران(asriran.com)، خاویر سولانا که در حاشیه‌ كنفرانس اتحادیه‌ اروپا سخن می‌گفت ،تاکید کرد:  می‌خواهم همین امروز با آقای علی لاریجانی تماس بگیرم  و با او صحبت کنم تا بلکه راهی برای انجام مذاكرات بیشتر پیدا شود.   وی تصریح کرد:باب مذاكره باز است، اجازه دهید از این مسیر استفاده کنیم زیرا ما تصمیم داریم تا جایی که امکان داردسخاوتمندانه عمل کنیم . سولانا در پاسخ به این سوال كه مسیر مذاكرات تا کجا ادامه خواهد یافت ؟ گفت:تا آنجا كه لازم باشد و من نیز شخصا برای حل صلح‌آمیز مسأله تلاش خواهم کرد . مذاکرات پیشین لاریجانی -سولانا به علت پافشاری غرب برای تعلیق غنی سازی و عدم پذیرش این خواسته از سوی تهران ، متوقف شد.  مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، دستگیری 15 تن ازنظامیان نیروی دریایی انگلیس توسط ایران را مساله ای  دوجانبه میان تهران و لندن دانست و گفت: بهتر است این موضوع را به بحث هسته ای ربط ندهیم. همزمان با این اظهار نظر ، سفیر روسیه در سازمان مل نیز گفت که قطعنامه جدید بیشتر حالت توصیه ای دارد و در آن تحریم خاصی علیه ایران دیده نمی شود.ویتالی چورکین نیز به حل مساله از طریق فت و گو تاکید کرد . دیروز نیز دقایقی بعد از تصویب قطعنامه، اعضای 1+5 با صدور بیانیه ای مشترک ، بر حل مساله از طریق مذاکره تاکید کردند. 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن