تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816313539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگشتر آقا از تمام مدال‌هایم باارزش‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انگشتر آقا از تمام مدال‌هایم باارزش‌تر است
هر چند در مسابقات جهاني امريكا نتوانست هت‌تريك كند و براي سومين بار مدال طلاي جهان را از آن خود كند اما همچنان يكي از اميد‌هاي كسب مدال طلا در المپيك ريو به حساب مي‌آيد.
نویسنده : وحيد صابري 

انگشتر آقا از تمام مدال‌هایم باارزش‌تر است
هر چند در مسابقات جهاني امريكا نتوانست هت‌تريك كند و براي سومين بار مدال طلاي جهان را از آن خود كند اما همچنان يكي از اميد‌هاي كسب مدال طلا در المپيك ريو به حساب مي‌آيد. وزنه‌بردار كرمانشاهي كه در المپيك لندن مدال برنز گرفت اين روزها حال و روز خوشي ندارد، اردوي وزنه‌برداران در حال سپري شدن است اما او غايب اين اردوست. كيانوش رستمي فقط از بي‌مهري مسئولان خارج از فدراسيون گلايه‌مند است؛ مسئولاني كه در ايام مسابقات فقط از او انتظار مدال‌آوري دارند ولي امروز خبري از آنها نيست. وزنه‌بردار ۸۵ كيلوگرم كشورمان بي‌انگيزگي را عامل اصلي و بلاي جان ورزش مي‌داند و معتقد است تا زماني كه بي‌انگيزگي‌اش بر‌طرف نشود به اردوها بر‌نخواهد گشت.
قبل از اینکه وارد بحث مسائل فنی وزنه‌برداری شویم در مورد دیدار چند روز گذشته‌تان با مقام معظم رهبری صحبت کنید؟
‌ با اين همه اتفاقات بد، ديدار با رهبر انقلاب زيباترين اتفاق ممكن بود. در اين مدت به لحاظ روحي خيلي خوب نبودم اما از زماني كه به من گفتند بايد در اين ديدار حضور يابم خيلي خوشحال بودم. بالاخره اتفاق بزرگي است و نصيب هر كسي هم نمي‌شود. در آن ديدار من و تعدادي از ملي‌پوشان به رسم يادبود تابلويي مزين به نام و تصوير شهدا را به حضرت آقا تقديم كرديم. پس از آن بود كه از حضرت آقا انگشترشان را به عنوان يادگاري خواستم كه با متانت و مهرباني هميشگي آن را به من هديه دادند. من اصلاً تصور نمي‌كردم روزي انگشتر آقا را هديه بگيرم. در آن لحظه حس فوق‌العاده‌اي داشتم چراكه هديه ايشان انگيزه مضاعفي به من داد. امروز كه اين انگشتر را دارم احساس مي‌كنم از تمام مدال‌هايي كه تا به حال گرفته‌ام باارزش‌تر است. حضرت آقا در آن جلسه براي من و بقيه بچه‌ها دعا كردند و آرزوي موفقيت كردند و فرمودند: «حقيقتاً خوشحال مي‌شوم وقتي مي‌بينم كه شما ورزشكاران و قهرمانان افتخارآفرين ايران اسلامي، براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين به هيچ وجه در ميادين بين‌المللي نماينده‌هاي رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسيد و با اينكه شانس مسلم كسب مدال هستيد به خاطر اعتقادات والاي ملت بزرگ خود، نظام و انقلاب اسلامي از رويارويي با ورزشكاران آنها خودداري مي‌كنيد. بي‌شك اين مهم براي ما از هر افتخار و مدالي ارزشمندتر است››. آنچه مهم است اينكه من از ديدن حضرت آقا بسيار ذوق‌زده شده بودم، هميشه دوست داشتم يك يادگاري از ايشان داشته باشم و خدا را شكر مي‌كنم كه اين فرصت فراهم شد و الان يك يادگاري از ايشان دارم. البته من بار اولم نبود كه به ملاقات رهبري مي‌رفتم. دفعه قبل چفيه رهبرم را خواستم كه لطف كردند و با مهرباني به من هديه دادند و حالا انگشترشان را دادند. احساس مي‌كنم واقعاً ايشان به من لطف خاصي دارند.

هفت ماه ديگر تا المپيك باقي مانده است. شرايط شما چطور است؟
در حال حاضر در كرمانشاه هستم. قرار است انشاءالله از چند روز ديگر استارت تمرينات را در اينجا بزنم. به نظرم شرايطم خوب است و در حال حاضر مشكل و مصدوميتي ندارم اما به هر حال بايد براي المپيك هر چه زودتر تمريناتم را شروع كنم. البته قبل از مسابقات جهاني امريكا كمي از ناحيه آرنج مصدوم بودم كه قبل از شروع اين مسابقات مصدوميتم برطرف شد و هم‌اكنون آمادگي خوبي دارم.

چطور شد در اردو شركت نكرديد؟


من پس از جلسه‌اي كه با آقايان مرادي و توكلي داشتم به اين نتيجه رسيدم كه فعلاً خودم تمريناتم را پيگيري كنم تا از شرايط ايده‌آل دور نمانم. البته مي‌دانم سخت است اما به هر حال من هم مشكلات خاص خودم را دارم. من ماه‌ها در اردو بودم و واقعاً از اين شرايط خسته شده‌ام. وزنه‌بردار تازه‌كاري نيستم كه به خاطر تيم ملي در اردوها خوشحال باشم هر چند به تيم ملي كشورم عرق دارم و با افتخار برايش وزنه مي‌زنم اما قبول كنيد كه شرايط اين گونه خيلي بد است و من براي مسابقات جهاني امريكا چند اردوي پشت سر هم را برگزار كردم اما الان هفت ماه تا المپيك مانده و واقعاً تصور اينكه دوباره از الان در اردو و دور از خانواده باشم برايم خيلي خيلي سخت است. براي همين است كه با برنامه‌ريزي مسئولان فعلاً در اردو نيستم. من هر كاري هم انجام دهم كسي مرا نمي‌بيند. تا زماني كه انگيزه لازم را به دست نياورم به اردوي تيم ملي ملحق نمي‌شوم چون اصلاً انگيزه ندارم.

مدتي هم اردو برگزار نشد، در واقع اين تعطيلي به سود شما شد.
ببينيد با دست خالي نمي‌توان كاري كرد. الان همه منتظر هستند ببينند ما در المپيك چه كار ‌مي‌كنيم اما وقتي مثل مسابقات جهاني امريكا نتيجه نمي‌گيريم همه صدايشان در‌مي‌آيد اما الان هيچ كس سراغي از ما نمي‌گيرد. به نظر من كاري كه آقاي مرادي انجام داد بدون غرض‌ورزي بود چراكه مشكلات زياد است و نمي‌توان دست خالي كاري كرد. اردوها نيازمند پول است. از طرفي كميته المپيك مي‌گويد بودجه فدراسيون‌هاي مدال‌آور را داده اما از طرفي فدراسيون مي‌گويد نداده، واقعاً دست خالي نمي‌توان كاري كرد. به نظر من آقاي مرادي در آن لحظه بهترين كار ممكن را كرد. وقتي حاشيه در تيم ملي باشد نمي‌توان درست تمرين كرد و اين وضعيت باعث بالا رفتن مصدوميت‌ها مي‌شود. اگر آن اردو هم عقب نمي‌افتاد من باز هم به تمرينات نمي‌رفتم چون اصلاً آمادگي لازم را ندارم. فعلاً ترجيح مي‌دهم خودم تمريناتم را پيگيري كنم.

در اردوي بعدي شركت مي‌كنيد؟
واقعاً نمي‌دانم. اصلاً معلوم نيست. الان به لحاظ روحي در وضعيت خوبي قرار ندارم. دوست دارم در كنار خانواده‌ام باشم و به كارهاي عقب‌مانده‌ام رسيدگي كنم اما به هر حال به احتمال زياد در اردوهاي بعدي هم نيستم. البته بايد ببينيم تا آن موقع چه مي‌شود. مسئولان بايد بدانند ورزشكاري كه سهميه المپيك گرفته يك سري انتظارات دارد كه بايد برآورده شود.

ولي در مسابقات جهاني مسئولان فدراسيون براي شما سنگ تمام گذاشتند.
بحث من آقاي مرادي نيست. بله در مسابقات جهاني امريكا پاداش مدال طلا را به من دادند در حالي كه من نقره گرفته بودم اما بايد اين طرف قضيه را هم ديد. من بودم كه توانستم پرچم كشورم را به اهتزاز درآورم. اگر من نبودم ايران با توجه به امتيازاتي كه كسب كرده بود فقط سه سهميه مي‌گرفت اما مدال نقره من باعث شد پنج سهميه بگيريم.

پس اينكه گفته مي‌شد قهر كرده‌ايد و عدم حضورتان در اردوها به خاطر عدم حمايت مسئولان است را تكذيب مي‌كنيد؟
قهر كه نكرده‌ام، همان اول هم گفتم با هماهنگي اين كار را انجام دادم و در اردو شركت نكردم. من اگر فقط جسمم در اردوها باشد نتيجه مثبتي نه عايد من مي‌شود نه نصيب تيم ملي. من بايد طوري پشت وزنه قرار بگيرم كه بتوانم با تمام نيرو وزنه بزنم فارغ از هر گونه دغدغه فكري. اينكه مي‌گوييد حمايت واقعاً حرف درست و بجايي است. متأسفانه تمام حرف‌هايم جنبه تكراري پيدا كرده مگر تا چند سال مي‌توان گفت مسئولان حمايت نمي‌كنند و انتظارات را برآورده نمي‌كنند؟ مگر من چيز زيادي مي‌خواهم؟ من فقط انتظارات يك ملي‌پوش المپيكي مدال‌آور را دارم. ببينيد من در دو دوره قبلي مسابقات جهاني براي كشور مدال‌آور بودم اما متأسفانه مسئولان هيچ اهميتي به اين قضيه ندادند. همين چند ماه پيش من در مسابقات جهاني امريكا مدال نقره جهان را گرفتم اما به نظر شما براي كسي مهم بود؟ اصلاً كسي از ما يك تشكر خشك و خالي كرد؟ متأسفانه همه فقط از ما توقع دارند اما كسي حالي از ما نمي‌پرسد. من همانطور كه براي كشور مدال كسب مي‌كنم انتظار دارم كه مسئولان براي من هم ارزش قائل شوند. براي من مهم است كه بدانم مسئولان ارزش كارم را مي‌دانند يا نه. من تاكنون چهار مدال جهاني و يك مدال المپيك گرفته‌ام اما هيچ كدام تأثيري بر روند كاري من نداشته است. زماني كه يك ورزشكار شرايط مالي خوبي نداشته باشد چطور مي‌تواند تمريناتش را ادامه بدهد؟ وزنه‌برداري رشته پرهزينه‌اي است و ما بايد از نظر مالي تأمين شويم تا با آرامش تمرينات را دنبال كنيم.

پس هر چند وانمود مي‌كنيد قهر نكرده‌ايد اما قهر هستيد؟
شما اسمش را هر چه مي‌خواهيد بگذاريد. من با كسي تعارف ندارم و حرف دلم را رو‌راست مي‌زنم. دلگرم نيستم و دلم نمي‌خواهد با اين وضع وزنه بزنم. مسئولان بايد بدانند ورزشي چون وزنه‌برداري هزينه زيادي دارد. مگر من چند سال ديگر مي‌توانم وزنه بزنم؟ اگر الان به فكر خودم نباشم كي بايد باشم؟ من همين الان هم از زندگي‌ام عقب هستم.

از شرايط تيم ملي بگوييد بخصوص از زماني كه مرادي آمده. آيا اوضاع بهتر شده است؟
ببينيد قطعاً بهتر شده. من كسي بودم كه در تمام دوره رضازاده در اردوها و مسابقات حضور داشتم و الان هم دارم اما انصافاً قابل قياس نيست. نه اينكه بگويم قبلاً خيلي بد بوده اما الان شرايط خيلي خوب است. الان سالن تمرینات خيلي بهتر شده، شرايط اسكان و خورد و خوراك به مراتب بهتر شده و تمرينات هم بسيار شاداب برگزار مي‌شود.

پس از نتايج ضعيف تيم ملي در مسابقات جهاني امريكا فدراسيون تصميم گرفت تغييراتي را در كادر فني به‌وجود بياورد. فكر مي‌كنيد اين اتفاقات به صلاح بوده است؟
بله حتماً همين طور است. ما چه بخواهيم و نخواهيم نتوانستيم انتظارات را در مسابقات جهاني برآورده كنيم. البته انتظار زيادي از آن تيم هم بي‌مورد بود. توكلي چند ماه است كه تيم را تحويل گرفته و به نظر من به لحاظ فني بسيار خوب كار مي‌كند اما بضاعت فعلي ما همين است. همه اين انتقادات به خاطر اين است كه ما در امريكا نتيجه نگرفتيم اما واقعيت اين است كه ما بهداد را نداشتيم و محمد‌پور هم نبود و سهراب هم محروم بود. پس اين انتظار بي‌جايي است كه همه دارند و فكر مي‌كردند ما با اين تيم ناقص بايد قهرمان مي‌شديم. در آن مسابقات من فقط بايد مدال مي‌گرفتم كه گرفتم. توكلي هيچ مشكلي ندارد و فعلاً بهترين گزينه براي المپيك است. به اعتقاد من كادرفني عملكرد بسيار خوبي داشته و كساني كه هم‌اكنون از آنها ايراد مي‌گيرند از بعد فني مسائل را نگاه نمي‌كنند و تجربه كافي را ندارند. زماني كه وزنه‌بردار در توانش نيست وزنه را بالا ببرد كادر فني مقصر آن نيست. توكلي چه بايد انجام مي‌داد كه نداده؟ تمام اين ايرادات فقط بهانه است. بهانه‌هايي كه هميشه هست. كسي كه بيرون گود نشسته از اوضاع داخلي تيم بي‌خبر است و فقط انتقاد مي‌كند.

در مسابقات جهاني امريكا صحبت از گوش نكردن حرف مربي بود و انتخاب وزنه توسط خود وزنه‌بردار. آيا اين موضوع صحت داشت؟
به نظر من در اين بين كساني باعث شدند تا حاشيه‌هايي به‌وجود آيد و گرنه اوضاع اين طور كه شما مي‌گوييد نبود. تعامل و رفاقت در ورزش حرف اول را مي‌زند. وقتي مربي با ملي‌پوش دوست است ديگر حاشيه نيست البته در امريكا سر انتخاب وزنه يك سري صحبت بود اما نه به اين شدت. يك مربي در آن لحظه بهتر از هر كسي مي‌داند كه وزنه‌بردار چه وزنه‌اي مي‌تواند بزند و اگر وزنه دلخواه وزنه‌دار نبود نبايد گلايه‌اي به‌وجود‌ آيد.

به غير از تغيير و تحول در كادر فني بيشتر ملي‌پوشان هم از تيم كنار گذاشته شدند‌.
ببينيد وقتي رئيس فدراسيون با توجه به تمام فشاري كه رويش است حمايت همه‌جانبه‌اي از سرمربي‌اش مي‌كند در عوض يك سري انتظارات دارد. در واقع مرادي همه چيز را به عهده توكلي گذاشته است و توكلي حالا بيشتر از قبل احساس مسئوليت مي‌كند. توكلي الان هشت ماه است كه با بچه‌ها در اردوهاي مختلف كار مي‌كند و همه جوره از وضعيت آنها آگاه است و بهتر از هر كس مي‌داند كه آيا مي‌تواند در اين مدت باقي مانده تا المپيك بچه‌ها را به مرز آمادگي برساند يا خير. براي همين است كه برخي را از تيم كنار گذاشت و نتوانست ادامه دهد. به نظر همه اين كار‌ها فقط براي موفقيت وزنه‌برداري در المپيك است. همه ما تلاش مي‌كنيم در المپيك بهترين نتيجه ممكن را به دست آوريم. چند سال پيش در لندن ما در بهترين شرايط ممكن به سر مي‌برديم. سجاد انوشيرواني هم بود اما حالا فقط من هستم.

از سليمي خبر داريد؟ وضعيتش چطور است؟
بله من و بهداد دوستان بسيار خوبي براي هم هستيم. من در مسابقات جهاني اگر بهداد كنارم بود قطعاً نمي‌گذاشتم آن وزنه از دستم بيفتد. من هنوز حسرت آن لحظه را مي‌خورم اما نمي‌دانم چرا آن اتفاق افتاد. باور كنيد وقتي مسابقات سنگين وزن شروع شد دلم خيلي گرفت چون بهداد اگر بود هيچ كس نمي‌توانست عرض اندام كند. در واقع نبود او باعث بالا رفتن روحيه حريفان شده بود اما اميدوارم بهداد خيلي زودتر برگردد. بهداد الان شرايط بسيار حساسي دارد. هر روز فيزيوتراپي مي‌كند و تمرينات ويژه‌اي را انجام مي‌دهد. او الان حتي به راحتي نمي‌تواند خوب راه برود در صورتي كه همين الان مربيان ما از او انتظار طلا دارند. اين در حالي است كه هيچ حمايتي از ما ندارند و توجهي نمي‌كنند.

فكر مي‌كنيد حريفان اصلي‌ات در المپيك چه كساني باشند؟
مسابقات جهاني امريكا همه بودند. آن مسابقات نشان داد كه ما براي المپيك ريو كار سختي پيش رو داريم. متأسفانه در چند سال اخير تنها من و بهداد سليمي در مسابقات حضور داشتيم و مدال‌آوري مي‌‌كرديم كه همين موضوع نشان مي‌دهد وزنه‌برداري ما در آينده با مشكلاتي روبه‌رو است. در وزن من چيني‌ها و روس‌ها حريفان اصلي هستند. در المپيك بهترين‌هاي جهان با يكديگر رقابت خواهند كرد و هيچ حريفي زنگ تفريح نيست و براي كسب مدال وارد ميدان مي‌شود و در اين بين وزنه‌برداري مي‌تواند پيروز شود كه حواسش خيلي جمع باشد. من نبايد كاري به كسي داشته باشم چون اين طوري فقط دغدغه ذهني‌ام را بيشتر مي‌كند و تمركز را از من مي‌گيرد پس بايد فقط و فقط به فكر تمريناتم باشم.

پس ان‌شاءالله بايد منتظر مدال‌آوري شما در المپيك باشيم؟
به شخصه به المپيك ريو اميدوار هستم. البته راه سختي پيش رو دارم. هدفم اين است كه هم به مدال طلا برسم و هم ركورد المپيك و جهان را در آنجا بشكنم. اما المپيك ميدان بزرگ مبارزه است و ما به حمايت نياز داريم. من بايد در اين مدت تمريناتم را به صورت اصولي انجام دهم. شرايط بسيار سخت است ضمن اينكه بايد مراقب مصدوم نشدن هم باشم. من چند ماه پيش از ناحيه آرنج با آسيب‌ديدگي روبرو بودم هر چند الان خوب هستم اما به هر حال بايد مراقب باشم. بارها گفته‌ام مدال‌آ‌وري در المپيك بزرگ‌ترين هدف من در زندگي است اما در حال حاضر با اين شرايط هيچ انگيزه‌اي براي تمرين كردن ندارم و خودم تمرين مي‌كنم.

فكر مي‌كنيد از ملي‌پوشان چه كساني در المپيك مي‌توانند مدال‌آوري داشته باشند؟
ببينيد من نبايد اين سؤال شما را پاسخ دهم. مربيان بهتر مي‌توانند در اين باره صحبت كنند اما طبيعتاً بهداد گزينه اول است. اگر سهراب مرادي هم بتواند در مسابقات باشد قطعاً تأثير‌گذار است. البته وزنه‌برداري بستگي به شرايط خاص دارد اما به هر حال آقاي توكلي با نفراتي كه انتخاب كرده سعي دارد بيشترين مدال‌آوري را داشته باشد هر چند خيلي سخت است اما امكان‌پذير است ولي اگر واقع‌بينانه صحبت كنيم ركورد برخي از ملي‌پوشان خيلي خوب نيست لذا اميدي هم به آنها نبايد داشته باشيم.

از ركورد‌شكني گفتيد. دو بار به ركورد جهان حمله كرديد كه نا‌موفق بوديد، فكر مي‌كنيد در المپيك ركورد جهان را بزنيد؟
خيلي دوست داشتم در امريكا ركورد‌شكني كنم اما نشد. تا به حال دو بار اين كار را كرده‌ام كه موفق نبوده‌ام اما مي‌دانم كه اين ركورد‌شكني دور از دسترس نيست براي همين است كه تا به حال در مسابقات مهم اين كار را كرده‌ام اما در فكر هستم كه اين ركورد را در المپيك ريو جابه‌جا كنم. اميدوارم موفق شوم. در تمرينات بارها 220 كيلوگرم را كه دو كيلوگرم بالاتر از ركورد جهان است جابه‌جا كرده‌ام اما وزنه‌برداري ورزشي ركوردي است و به هيچ عنوان نمي‌توان در آن پيش‌بيني درستي داشت. در يك لحظه غفلت تمام تلاش چندين ماه از بين مي‌رود. البته من در امريكا وزنه ۲۱۸ كيلو را بالاي سر بردم اما چون خطا كردم مورد قبول داوران واقع نشد.

انتقادات زيادي از مسئولان وزارت ورزش و كميته المپيك داشتيد اما اشاره‌اي به فدراسيون نكرديد؟
همه مي‌دانند كه فدراسيون مشكلات مالي بسيار زيادي دارد اما تا آنجا كه مي‌دانم تا حد توانش از همه وزنه‌برداران حمايت كرده است اما وزنه‌برداري رشته پرهزينه‌اي است و ما براي ادامه فعاليت نياز به حمايت داريم. من اگر الان انتقاد نكنم فردا خيلي دير است. من الان هر حرفي مي‌زنم فقط براي خودم نيست بلكه براي وزنه‌برداري است و سربلندي كشور. نبايد همه چيز را شخصي ديد، بالاخره مشكلاتي هست كه بايد مرتفع شود وگرنه بعداً افسوس همين لحظات از دست رفته را مي‌خوريم.

با این صحبت‌ها پس  زنگ خطر براي وزنه‌برداري به صدا درآمده است؟
من فقط نظرم را مي‌دهم. معتقدم قبل از مسابقات جهاني امريكا اين زنگ خطر به گوش رسيد. به هر حال رتبه پانزدهمي در دنيا در شأن ايران نبود اما مي‌گويم با اين نفرات كسب پنج سهميه كار بزرگي بود. ما اگر مي‌خواهيم موفق شويم بايد تيمي در قد و قواره تيم اصلي داشته باشيم وگرنه وزنه‌برداري رشته پر‌خطري است و آسيب‌ديدگي هم زياد دارد. بايد نفراتي باشند كه در اين مواقع به كمك بيايند. ايران ضعيف‌ترين نتيجه چند سال اخير را به دست آورد و بايد گفت همان موقع زنگ‌ها به صدا در‌آمد اما گويا مسئولان نشنيده‌اند كه الان هم هيچ حمايتي نمي‌كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن