تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیئت تجاری هرمزگان به سرپرستی استاندار راهی مسندم عمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: استاندار هرمزگان به همراهی هیئت تجاری و چند تن از مدیران این استان برای شرکت در همایش تجار و بازرگانان عمانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای هرمزگان به بندر خصب در کشور عمان سفر کرد.
جاسم جادری در حاشیه این سفر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: به اتفاق تعدادی از مدیران استان هرمزگان به دعوت استاندار مسندم عمان عازم سفر به بندرخصب در این کشور سلطان نشین هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه 2 الی 3 روز در این کشور اقامت خواهند داشت افزود: در این سفر نمایشگاه دستاوردهای استان هرمزگان را در قالب صنایع ، معادن، شیلات و گردشگری و دستاوردهای و توفیقات دیگر را که در قالب سرمایه گذاری در استان هرمزگان خواهیم داشت را در آنجا عرضه می کنیم.
جادری بیان داشت: در ادامه این سفر دیداری با استاندار مسندم در بندرخصب داریم و نمایشگاه ما در آنجا به مدت یک هفته برپا می شود که امیدواریم تا بتوانیم با این سفر و ظرفیت هایی که ایجاد شده توانمندی های استان هرمزگان را در عمان به نمایش بگذاریم.
استاندار هرمزگان در ادامه تصریح کرد: 3 روز پس از حضور هیت هرمزگانی در این کشور در شهر مسقط پایتخت کشور عمان نمایشگاهی توسط وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران دایر می شود و امیدواریم که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در کشور دوست و همسایه عمان به نمایش بگذاریم.
وی در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن