تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802726312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرضا: نباید به نهادهای قانونی نظام حمله شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهرضا:
نباید به نهادهای قانونی نظام حمله شود
امام جمعه شهرضا با بیان اینکه نباید به نهادهای قانونی نظام حمله شود، گفت: در ممالکی که هرج و مرج وجود دارد، دیگر قانون حاکم نیست و حمله به نهادهای قانونی عادی است.

خبرگزاری فارس: نباید به نهادهای قانونی نظام حمله شود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف­‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان این­که رابطه در خانه­‌ها باید رفاقتی باشد اظهار داشت: از واجبات اولیه زندگی، رعایت حقوق زن ­و مرد توسط یکدیگر است و باید به یکدیگر احترام بگذارند. وی یکی از معضلات جامعه را بدهکاری­‌ها در ابعاد مختلف خواند و افزود: بر طبق قرآن باید بر بدهکارانی که تنگ­دست هستند صبر کرد، نمی‌توان آبروی آن‌­ها را در بین خانواده و جامعه برد. یعقوبی ادامه‌ ­داد: بانک­‌ها و موسسات غیرانتفاعی که هر روز مثل قارچ در حال رشد هستند، به خاطر چند میلیون تومان منزل مسکونی افراد را مصادره‌ ­نکنند. وی با بیان این­که اصل انتخابات نعمت است، خاطر­نشان­ کرد: در حواشی انتخابات افرادی به خاطر دیگران گناه مرتکب می‌­شوند و غیبت و حرف­‌های ناروا می­‌زنند. امام‌ جمعه شهرضا با بیان این­که بهمن 57 فراموش‌‌نشدنی­ است اظهار داشت: انسان باید امروز را با زمان طاغوت مقایسه کند و شاد باشد که نظامی موجود است که تداوم آن با مردم­ است. یعقوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بین دست­‌اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: در بحث انتخابات مردم انسان­‌های صالح را انتخاب کنند و در بین صالحان اصلح باید انتخاب شود. وی با بیان این­که کسی که در مسند قدرت نشست باید سپر مشکلات کشور شود و کشور را به دشمن نفروشد، تصریح کرد: مجلس جایگاه ویژه‌­ای دارد که تمام قوانین را به تصویب می­‌رساند و وزرا را تایید صلاحیت می‌­کند. امام جمعه شهرضا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این­که کسی که نظام را قبول ندارد نباید به آن رای داد تصریح کرد: شورای نگهبان و هیئت نظارت وظیفه دیدبانی دارند و باید در زمینه رد صلاحیت‌­ها حجت شرعی داشته­‌ باشند. یعقوبی با بیان اینکه نباید به نهادهای قانونی نظام حمله شود تصریح­ کرد: در ممالکی که هرج و مرج وجود دارد، دیگر قانون حاکم نیست و حمله به نهادهای قانونی عادی است. وی با بیان اینکه همه ما باید حامی قانون اساسی از بند اول تا آخر باشیم، خاطرنشان­ کرد: عزیزانی که رد صلاحیت شده­‌اند برای اعتراض، از مسیر قانون و احترامی که برای قانون و مقام معظم رهبری می‌­گذارند به پیش بروند. امام جمعه شهرضا با بیان این­که در مذاکرات هسته­‌ای غرب به زانو درآمد خاطر نشان کرد: این اقتدار نظام اسلامی بود که غرب در مقابل حرف حق و منطق ما چیزی برای گفتن نداشت. یعقوبی با بیان اینکه دولتمردان باید به فکر عامه مردم باشند اظهار کرد: در این وضعیت باید همدیگر را یاری کنیم تا این مشکلات برطرف شود و شغل و زندگی مردم به پیش رود. وی با بیان این­که اهالی سیاست باید مانند جوانان پاسدار در مقابل تجاوز دشمن بایستند تصریح­ کرد: وقتی این‌­ها به آب­‌های ایران آمدند؛ با اقتدار دستگیر شدند و آمریکا تحقیر شد البته آغاز تحقیر آمریکا از وقتی بود که امام خمینی (ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». امام جمعه شهرضا با اشاره به سخنان امام راحل در مورد مجلس شورای اسلامی خاطرنشان­ کرد: این مجلس حاصل خون کسانی است که در راه اسلام جنگیدند و خون دادند؛ اگر می­‌خواهیم اقتدار نظام حفظ شود و زیر سلطه شرق و غرب نباشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

94/11/02 - 15:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن