تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815394438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جدید دامغان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام سید محمد حسینیان پیش از ظهر امروز به همراه عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وارد این شهر شده و پس از استقبال از سوی مسئولان و مدیران دامغانی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدامغان ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان امروز در بدو ورود به شهرستان دامغان، از طرف معاون استاندار سمنان، ائمه جمعه موقت دامغان، فرماندار و جمع زیادی از مسئولان دامغانی مورد استقبال قرار گرفت.
وی به همراه استقبال کنندگان به محض ورود به دامغان، وارد گلزار شهدای این شهرستان شده و به مقام شامخ 613 شهید والامقام شهرستان دامغان ادای احترام کرد.
امام جمعه جدید دامغان، پس از آن به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه سابق شهرستان دامغان رفته و با این عالم وارسته دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش تسنیم؛ قرار است امروز حجت الاسلام سید محمد حسینیان در شورای اداری دامغان نیز به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شود.
امام جمعه جدید دامغان، مدت 12 سال امامت جمعه آزاد شهر در استان گلستان را عهده دار بوده است.
حجت الاسلام حسینیان که خود نیز اصالت دامغانی دارد؛ از امروز جانشین حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی امام جمعه سابق دامغان می شود.
نهم آذرماه امسال، حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز جمعه آن روز دامغان، پس از 25 سال امامت جمعه این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
امام جمعه جدید دامغان معرفی شد



امام جمعه جدید دامغان معرفی شد



امام جمعه جدید دامغان معرفی شد






جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن