تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815056351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه سرپرست سابق تیم ملی به نکونام در حمایت از رحمتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کنایه سرپرست سابق تیم ملی به نکونام در حمایت از رحمتی
بعد از چند ماه اصغر حاجیلو هم حرف های رحمتی را تائید کرد و در برنامه زنده مدعی شد که اگر کی روش فارسی بلد بود قضیه رحمتی حل می شد.
کد خبر: ۵۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 22 January 2016


پیشکسوت فوتبل ایران در واکنش به اتفاقات رحمتی و کی روش از دروازه بان استقلال حمایت کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، اصغر حاجیلو با اشاره به زمان حضور خودش در تیم ملی ایران  به عنوان سرپرست می گوید: وقتی قطبی سرمربی تیم ملی بود شرایط متفاوت بود. در مورد کی‌روش هم نمی‌توان ایراد فنی گرفت. اما امیدوارم روزی برسد که ذهنیت افراد در مورد انتقاد باز باشد و بپذیرند که پس از انتقاد به دنبال انتقام و کوچک کردن طرف مقابل نباشند. کی‌روش مربی بزرگی است و در این مورد شکی وجود ندارد اما شاید اگر کی‌روش فارسی بلد بود همان روز اول قضیه رحمتی حل می‌شد. چرا می گویند رایکوف در زمان گذشته موفق بود. چون در 6-7 ماه فارسی را یاد گرفت. چرا ما وقتی به خارج می‌رویم ملزم هستیم که زبان آن‌ها را یاد بگیریم. اگر کی‌روش یک مقدار به زبان ما ارزش قائل بود ان را یاد می‌گرفت و این موضوع به خودش کمک می‌کرد.

کنایه سرپرست سابق تیم ملی به نکونام در حمایت از رحمتی

این اظهار نظر در حالی انجام شد که حاجیلو نزدیک به 5 ماه در کنار جواد نکونام در همین فصل در تیم سایپا کنار یکدیگر بودند و جالب تر اینجا است که رحمتی چندی پیش در اظهار نظری کنایه آمیز نسبت به نکونام که زمانی در تیم ملی واسطه آشتی رحمتی و کی روش بود مدعی شد اگر کی روش فارسی بلد بود او خیلی راحت می توانست با سرمربی تیم ملی حرفهایش را بزند! حالا بعد از چند ماه اصغر حاجیلو هم حرف های رحمتی را تائید کرد و در برنامه زنده مدعی شد که اگر کی روش فارسی بلد بود قضیه رحمتی حل می شد.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن